Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Rachunki opłacą się same. ING wprowadza do platformy Moje Usługi automatyczne płatności

Rozwiązanie jest dostępne dla klientów, którzy dodali do serwisu Moje Usługi kartę płatniczą

Użytkownicy serwisu Moje Usługi mogą korzystać z nowego rozwiązania, czyli płatności automatycznych za cykliczne rachunki, np. za energię elektryczną, gaz czy kablówkę. Po aktywacji funkcji zwanej Autopłatnościami wskazane należności będą regulować się w odpowiednich terminach automatycznie z rachunku karty płatniczej. Wcześniej należy tylko dodać ją do systemu Moje Usługi. O transakcjach użytkownik będzie informowany za pomocą wiadomości e-mail. W każdej chwili może też wyłączyć Autopłatności.

Przeczytajcie także: ING wprowadza nowy sposób zakupu obligacji skarbowych

Moje Usługi to platforma opracowana przez należącą do Banku Śląskiego spółkę ING Usługi dla Biznesu. Możliwość korzystania z serwisu nie jest jednak uzależniona od posiadania konta w ING – za pomocą Moich Usług rachunki płacić mogą klienci wszystkich banków. Platforma umożliwia regulowanie należności za pośrednictwem bramki płatniczej imoje. Jedną z jej zalet jest m.in. opcja odroczenia płatności na kilkadziesiąt dni przy wykorzystaniu usług fintechu Twisto. Serwis Moje Usługi jest nominowany do tegorocznych fintechowych nagród cashless.pl, w kategorii Projekt Fintech 2020.

Przeczytajcie także: Blik uruchomił sklep internetowy z ubraniami

Płatności automatyczne za cykliczne rachunki na polskim rynku nie są zupełną nowością – wiele lat temu tego rodzaju rozwiązanie wprowadzone zostało przez trójmiejską spółkę Blue Media do jej serwisu bm.pl. Co ciekawe w tym tygodniu okazało się, że klientów bm.pl przejmie operator serwisu Rachuneo. Właścicielem tej platformy jest spółka Polskie Aplikacje Transakcyjne z Poznania, w którą firma Blue Media zainwestowała.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies