Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
BNP Paribas przesunął termin wyłączenia starego systemu transakcyjnego. Wszystko przez koronawirusa

Przedłużenie funkcjonowania serwisu Pl@net spowodowane jest koniecznością przeprowadzenia nieplanowanych wcześniej prac związanych z przeciwdziałaniem skutkom pandemii

Pierwotnie BNP Paribas planował wyłączenie starego serwisu transakcyjnego Pl@net 15 maja. Ale, choć dziś już 17. dzień tego miesiąca, za pomocą Pl@net wciąż można logować się na rachunki w BNP Paribas. Nie oznacza to jednak, że bank nagle zdecydował, że jego klienci na stałe będą mieli dwa systemy transakcyjne do zarządzania kontami. Wyłączenie Pla@net zostało przesunięte o kilka dni, a powody tego wyjaśniono w komunikacie.

Przeczytajcie także: BNP Paribas podał datę wyłączenia starego systemu

– Wyłączenie systemu Pl@net nastąpi 22 maja 2020 r., a nie jak pierwotnie zapowiadaliśmy 15 maja br. Przesunięcie terminu jest spowodowane dodatkowymi pracami informatycznymi prowadzonymi w ostatnim czasie w serwisach bankowości internetowej, które miały na celu udostępnienie naszym klientom funkcjonalności związanych z przeciwdziałaniem finansowym skutkom epidemii COVID-19 – napisał BNP Paribas w komunikacie do klientów.

Przypomnę, że w ostatnich tygodniach największe banki działające na polskim rynku wprowadziły uproszczone zasady występowania o tzw. wakacje kredytowe. Wdrożono również internetowy proces składania wniosków o pomoc z tytułu tzw. tarczy finansowej. Firmy uprawnione do uzyskania wsparcia kapitałowego z Polskiego Funduszu Rozwoju mogą to robić wyłącznie za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

Przeczytajcie także: Mikrorachunek w systemie GOonline

Natomiast BNP Paribas od połowy ubiegłego roku oferuje już swoim klientom nowoczesny serwis transakcyjny GOonline. Od dłuższego czasu korzystać z niego mogą już wszyscy klienci banku. Serwis Pl@net przez jakiś czas pozostanie jeszcze w użytkowaniu przez firmy prowadzące swoje rachunki w BNP Paribas. Termin wdrożenia nowego systemu dla biznesowych klientów tej instytucji nie jest jeszcze znany.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies