Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank wprowadzi zmiany w serwisie transakcyjnym. Wreszcie zrezygnuje z niezrozumiałego menu

Pierwsi klienci posiadający konta prowadzone przez mBank zobaczą nową wersję systemu jeszcze w tym miesiącu

mBank poinformował swoich klientów o planowanych zmianach, jakie zamierza wprowadzić w najbliższym czasie do internetowego serwisu transakcyjnego. Pierwsi klienci zobaczą je już 17 marca. Później nowość będzie stopniowo udostępniana pozostałym klientom, a docelowo zmieniony system otrzymają wszyscy posiadacze rachunków w mBanku.

Przeczytajcie także: Kopiowanie kodu Blik w aplikacji mBanku

Zmiana, o której mowa, polega na uproszczeniu menu głównego. Może jest niewielka, ale doceni ją zapewne większość aktywnych użytkowników serwisu mBanku. Eliminuje bowiem poważną wg mnie wadę tego systemu, a więc dość skomplikowane menu. Ja na przykład, mimo tego, że loguję się na rachunek nieraz kilka razy dziennie, wciąż gubię się w poszukiwaniu odpowiednich funkcji. To dlatego, że niektóre z nich są poukrywane w kolejnych zakładkach a inne występują w kilku różnych miejscach. Teraz menu zostanie uproszczone a będzie wyglądało tak:

Jak widzicie, poza Pulpitem, na którym umieszczono rachunki i który może być przez każdego samodzielnie konfigurowany, w menu znajdą się tylko trzy zakładki: Płatności, Finanse i Pomoc. W zakładce Płatności znajdziecie m.in. linki do przelewów, książkę odbiorców, historię transakcji, itd. W zakładce Finanse umieszczone zostaną wszystkie produkty posiadane przez klienta w mBanku a w zakładce Pomoc – m.in. skrzynka odbiorcza z wiadomościami czy funkcje umożliwiające kontakt z doradcą.

Przeczytajcie także: mBank pozwany przez Orlen

Nowe menu główne to kolejny element procesu zmiany serwisu transakcyjnego mBanku zapoczątkowanej już kilka lat temu. Zrezygnowano już m.in. z kolorowego tła a ostatnio uproszczono pulpit, umożliwiając też klientom jego personalizację. Każdy klient może np. umieścić na nim skróty do wybranych przez siebie rachunków posiadanych w mBanku.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies