Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zmiany w aplikacji Santandera. Bank wprowadził zupełnie nowy pulpit

Nowy widok jest dostępny po zalogowaniu do aplikacji Santandera, a pulpit zawiera wszystkie produkty, które użytkownik posiada w banku

Santander poinformował o kilku nowościach, jakie wprowadził do swojej aplikacji mobilnej. Pierwsza i najważniejsza z nich to pulpit dostępny po zalogowaniu. Od teraz użytkownik znajdzie na nim wszystkie produkty i usługi, z jakich korzysta. Mogą więc to być nie tylko rachunki i karty, ale także kredyty, fundusze czy lokaty. Nowy pulpit aplikacji Santandera wygląda teraz tak:

Ponadto Santander zdecydował się przenieść do prawego górnego roku przycisk prowadzący do płatności mobilnych Blik. Od teraz zwiększono też do 10 tys. zł limit na przelewy zewnętrzne zlecane z poziomu aplikacji mobilnej. Aby to zrobić, należy jednak zalogować się na konto przez internetowy serwis transakcyjny i zmienić ustawienia.

Przeczytajcie także: Santander pisze co robić, gdy Google ostrzeże o złamaniu hasła

Aplikacja Santandera jest jedną z najbardziej rozbudowanych, jeśli chodzi o funkcjonalność aplikacji bankowych na polskim rynku. Oprócz zapewnienia dostępu do historii rachunku i szeregu zleceń płatniczych pozwala także zarządzać kartami i lokatami oraz kupować produkty finansowe, takie jak np. pożyczki czy limity kredytowe. Umożliwia też doładowania i wymianę walut w kantorze internetowym, itd.

Przeczytajcie także: Nowe wieści w sprawie sprzedaży mBanku

Większość funkcji, o których piszę wyżej, dostępna jest poprzez listę rozwijaną z hamburger menu w lewym górnym rogu (tak przynajmniej wygląda to na urządzeniach z systemem Android). To mniej wygodne rozwiązanie niż tzw. dolne menu, które łatwiej jest obsługiwać kciukiem. Wiele banków już zaimplementowało dolne menu do swoich aplikacji. Zrobił to też Santander, ale tylko dla usług dostępnych przed zalogowaniem. Po zalogowaniu dolne menu znika. Ciekawe, kiedy to się zmieni.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies