Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa usługa Blika trafiła do aplikacji Getinu. Mowa o przelewach na numer telefonu odbiorcy

Z przelewów P2P Blikiem klienci Getinu mogą korzystać od dzisiaj

Jeden z czytelników cashless.pl doniósł o zmianie regulaminu usług elektronicznych w Getinie, która wchodzi w życie dzisiaj. Informację na ten temat można znaleźć w serwisie internetowym po zalogowaniu na rachunek. Zmiany wynikają z wprowadzenia do oferty nowej usługi, czyli przelewów P2P Blikiem (przelewy na numer telefonu odbiorcy).

Przeczytajcie także: Blikiem będzie można płacić za ubezpieczenia

Przelewy P2P to usługa zyskująca na popularności wśród klientów banków. Umożliwia przekazywanie pieniędzy innym osobom, także korzystającym z systemu Blik, bez konieczności podawania numeru ich konta osobistego. Zamiast tego wystarczy znać ich numeru telefonu komórkowego. Blik do realizacji przelewów P2P wykorzystuje infrastrukturę systemu Express Elixir KIR-u, co oznacza, że transakcje są realizowane i rozliczane w czasie rzeczywistym.

Przeczytajcie także: Getin wprowadza konto dla nastolatków

Natomiast w dokumentach Getinu znalazła się dzisiaj jeszcze inna zmiana a dotyczy usługi "Zachowaj resztę". To funkcja, która w ofercie Getinu jest już od jakiegoś czasu. Teraz bank doprecyzował jedynie dotyczące niej zapisy w swoich dokumentach. Usługa pozwala na automatyczne oszczędzanie drobnych kwot powstałych z zaokrąglenia transakcji bezgotówkowych. Podobne rozwiązania znajdują się w ofertach kilku innych instytucji, np. mBanku, Credit Agricole czy PKO.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies