Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut wprowadza kolejne kolory karty Metal. Pojawia się jednak pytanie: po co?

Od dziś klienci brytyjskiego fintechu Revolut mogą zamówić metalowe karty w dwóch nowych odcieniach: Silver i Space Grey

W dzisiejszej informacji prasowej Revolut donosi o wprowadzeniu do oferty karty Metal w dwóch nowych odcieniach: Silver i Space Grey. W rezultacie metalowe karty dostępne są już w pięciu wersjach. Wcześniej można było bowiem zamawiać karty w kolorze Black, Gold oraz Rose. Aby mieć jedną z nich, należy skorzystać z odpowiedniej opcji w aplikacji Revoluta.

Przeczytajcie także: Curve uruchomił płatności Google Pay

Revolut deklaruje, że karty zostały wyprodukowane ze stali nierdzewnej i ważą 18 gramów, czyli ponad trzy razy więcej niż tradycyjna karta plastikowa. Obecnie z płatnych planów Metal korzystać ma już kilkaset tysięcy klientów fintechu. Oprócz niestandardowej karty otrzymują oni pakiet usług dodatkowych, takich jak moneyback w wysokości 1 proc., niezbyt dopracowane usługi concierge, częściowo odpłatny dostęp do ponad tysiąca saloników lotniskowych na całym świecie czy darmowe przelewy międzynarodowe. Plan Metal kosztuje 49,99 zł miesięcznie.

Przeczytajcie także: Revolut wprowadzi kredyty i pożyczki?

Jak wspomniałem wyżej, Revolut chwali się, że na plan Metal zdecydowało się już kilkaset tysięcy klientów. Pytanie, ilu z nich zamówiło metalową kartę. Kiedyś taki produkt mógł uchodzić za coś wyjątkowego czy ekskluzywnego. Osiągnięcie efektu "wow" najbardziej nawet metalową kartą w najbardziej odjechanym kolorze jest jednak trudne, gdy podczas płatności w sklepie wyciąga się telefon albo używa smartwatcha a nie karty. Revolut oferuje już nie tylko Apple Pay i Google Pay, ale także Garmin Pay i Fitbit Pay.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies