Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Sporo zmian w ofercie Pocztowego. Bank m.in. rezygnuje z naklejki płatniczej i limitu w koncie

Instytucja obniża też cenę przelewów zagranicznych

Bank Pocztowy opublikował na swojej stronie internetowej informację na temat zmian w regulaminach oraz cenniku. Większość z nich ma za zadanie dostosowanie dokumentów do nowych wymogów regulacyjnych. Ale jest też parę zapisów, które wykraczają poza ten obszar. Wśród nich jest np. fragment o wycofaniu ze sprzedaży naklejek zbliżeniowych. Będą dostępne tylko do 15 grudnia. Biuro prasowe banku argumentuje, że klienci dostali w zamian płatności mobilne Google Pay, a wkrótce otrzymają także Apple Pay.

Przeczytajcie także: PKO udostępnił produkcyjne API

Kolejna ciekawostka to rezygnacja ze sprzedaży limitu debetowego w rachunkach osobistych i to już od 27 września. Jak wynika z informacji biura prasowego Pocztowego, dotychczas uruchomione limity będą utrzymywane, ale w najbliższym czasie bank będzie wypowiadał umowy w tym zakresie (umowy o ROR pozostaną w mocy). Produkt ma być obsługiwany jeszcze tylko do 30 czerwca 2020 r.

Przeczytajcie także: Nowe podmioty na liście ostrzeżeń KNF

Z opublikowanych przez Bank Pocztowy dokumentów wynika ponadto, że instytucja wprowadza opłatę w wysokości 0,5 proc. min. 1 zł za wpłaty gotówki we wpłatomatach (obecnie usługa jest bezpłatna). Jednocześnie każda tego typu transakcja będzie musiała być potwierdzana kodem PIN. Bank m.in. obniża też do zera, a więc zrównuje z ceną przelewów w złotych transakcje zagraniczne SEPA oraz obniża koszt wypłat z bankomatów zagranicznych do 0 zł lub 2 zł w zależności od posiadanego rachunku. To efekt dostosowania do wymogów jednego z unijnych rozporządzeń.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies