Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Macie problem z płatnościami Google Pay? Getin radzi co zrobić, aby znów zaczęły działać

Zdaniem specjalistów z Getinu problemom z płatnościami Google Pay można zaradzić czyszcząc pamięć podręczną smartfona

Od kilku dni wielu użytkowników płatności mobilnych Google Pay skarży się na problemy z realizacją transakcji zbliżeniowych w sklepach stacjonarnych. Mimo prawidłowo skonfigurowanego telefonu, a więc np. włączonej komunikacji NFC, terminale nie "widzą" smartfonów użytkowników Google Pay. W markecie Google Play znaleźć można mnóstwo komentarzy zawiedzionych użytkowników. Od kilku dni o problemach z płatnościami mobilnymi rozpisują się też portale technologiczne.

Przeczytajcie także: Kartą kredytową Getinu możecie płacić bez plastiku

Biuro prasowe Google potwierdziło serwisowi Tabletowo, że problemy z płatnościami występują. Firma ma pracować nad ich rozwiązaniem. Tymczasem pomysł na to, jak sobie z nimi poradzić, opublikował Getin – jeden z kilkunastu banków na polskim rynku, którego klienci mogą korzystać z Google Pay. Zdaniem specjalistów z Getinu pomaga wyczyszczenie pamięci podręcznej telefonu. Aby to zrobić, należy wejść w "Ustawienia telefonu", następnie wybrać "Aplikacje" (należy otworzyć aplikację Usługi Google Play) i otworzyć "Dane". Tam można wyczyścić pamięć podręczną urządzenia.

Przeczytajcie także: BNP Paribas wyłącza starą aplikację mobilną

Natomiast dziś w nocy pojawiła się aktualizacja aplikacji Google Pay, której zadaniem jest wyeliminowanie problemów z płatnościami zbliżeniowymi. Mnie one nie dotyczyły, więc ciężko mi stwierdzić, czy aktualizacja pomogła. W każdym razie serwis Inn Poland donosi, że nie. Ma jednak jeszcze inne lekarstwo na kłopoty z Google Pay. Rzekomo pomaga odinstalowanie innej aplikacji mobilnej należącej do sieci drogerii Rossmann. Dajcie znać w komentarzu pod tekstem albo pisząc na kontakt@cashless.pl czy i Wy mieliście trudności w korzystaniu z Google Pay, a jeżeli tak, to czy już sobie z nimi poradziliście.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies