Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
To może pomóc w ekspansji Amazon Pay. Nową metodę płatności online wprowadzi Worldpay

Płatności Amazon Pay będą dostępne w sklepach online obsługiwanych przez Worldpay w USA

Jak podano w komunikacie prasowym, brytyjska firma Worldpay zaoferuje obsługiwanym przez siebie sklepom internetowym możliwość akceptacji płatności Amazon Pay. Tym samym będzie pierwszym operatorem, który wprowadzi ten instrument płatniczy w USA. Wcześniej był on dostępny dla kupujących na platformie Amazona. Nawiązanie współpracy z Worldpay może przyczynić się do ekspansji nowej metody płatności oferowanej przez amerykańską platformę e-commerce.

Przeczytajcie także: Największa transakcja w historii branży płatniczej

Worldpay informuje, że aby rozpocząć przyjmowanie płatności Amazon Pay, handlowcy nie muszą przeprowadzać żadnych prac wdrożeniowych po swojej stronie. Wystarczy, że dodadzą nową opcję za pośrednictwem interfejsu API Worldpay. Początkowo usługa będzie dostępna dla amerykańskich sklepów obsługiwanych przez Worldpay.

To nie pierwszy news dotyczący Worldpay, jaki ujrzał światło dzienne w ostatnim czasie. Kilka dni temu pisałem o ogłoszonej megafuzji na rynku płatniczym, z brytyjskim operatorem w roli głównej. W jej ramach Worldpay połączy się z amerykańską firmą FIS. Wartość transakcji oszacowano na 43 mld dolarów. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

Przeczytajcie także: Przelewy24 na platformie Amazona

Tymczasem rozwój innowacyjnych usług m.in. w obszarze płatności będzie jednym z tematów zbliżającego się wydarzenia Impact’19. Jednym z jego mówców będzie wiceprezes Amazona ds. globalnej polityki innowacji i komunikacji Paul Misener. Serwis Cashless jest partnerem medialnym Impact’19, który odbędzie się w Krakowie, w dniach 21-22 maja 2019 r. Aby zapisać się na wydarzenie, kliknijcie tutaj. Natomiast szczegółową agendę znajdziecie tutaj.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies