Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut wprowadza możliwość korzystania z saloników lotniskowych. Darmowe wejście dla użytkowników kart metalowych

Nowa usługa jest dostępna dla osób korzystających z płatnych planów Revolut Premium i Metal

W nadesłanym do redakcji Cashless komunikacie prasowym Revolut informuje o wprowadzeniu nowej usługi dla swoich klientów korzystających z planów Premium i Metal. Chodzi o możliwość wejścia do saloników lotniskowych. Oferta przygotowana została wspólnie z firmą Collinson Group. Wśród tysiąca saloników zlokalizowanych na lotniskach całego świata są m.in. te z Okęcia, czyli Bolero i Preludium.

Przeczytajcie także: Curve pozazdrościło Revolutowi metalowej karty

Aby skorzystać z nowej usługi należy wybrać dostępne w aplikacji rozwiązanie LoungeKey Pass. Za jego pomocą można odszukać i sprawdzić godziny otwarcia najbliższego saloniku lotniskowego, obejrzeć na zdjęciach salki konferencyjne, bar, restauracje i inne wygody. Jeśli uznacie, że warto z nich skorzystać, możecie wygenerować unikalny QR kod, który należy pokazać przy wejściu do saloniku. Jeśli podróżujecie z osobą towarzyszącą, rodziną, dziećmi lub znajomymi, możecie im także wygenerować kody i przesłać w aplikacji lub jako zrzut z ekranu telefonu.

Przeczytajcie także: Litwa rozdaje licencje na lewo i prawo

Możliwość wejścia do saloników lotniskowych to pierwsza z planowanych na ten rok nowości, którą Revolutowi udało się wdrożyć. Usługa kosztuje 25 funtów za każde wejście. Dla posiadaczy kart metalowych przewidziano jedno wejście bezpłatne. – Chcemy sprawdzić, czy jest to opcja, która wzbudzi zainteresowanie polskich użytkowników i być może dalej ją rozwijać – powiedział Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies