Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kłopoty z Android Pay w kolejnym banku. Po BZ WBK także w Nest

Wygląda na to, że awaria, o której pisałem wczoraj, jest nieco poważniejsza niż się wydawało

Wczoraj mogliście przeczytać w serwisie Cashless o kłopotach niektórych klientów BZ WBK pragnących skorzystać z płatności Android Pay. Z doniesień czytelników wynikało, że nie mogą płacić podpiętymi do aplikacji Google'a kartami Visy. Biuro prasowe banku potwierdziło tę informację. Awarii wciąż nie udało się usunąć, a jak wynika z doniesień kolejnych czytelników, których komentarze pojawiły się pod moim wczorajszym tekstem, podobne problemy jak w BZ WBK są w innych instytucjach oferujących Android Pay, a przede wszystkim w Nest Banku.

Przeczytajcie także: Klienci Millennium przelewy potwierdzą przez aplikację

– Odnotowaliśmy klika przypadków nieudanych transakcji z wykorzystaniem Android Pay. Wraz z dostawcą pracujemy już nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usługi. Naszych klientów prosimy, aby chwilowo używali plastikowych kart Visa stykowo lub bezstykowo. Najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj płatności Android Pay będą ponownie dostępne – informuje Dorota Ordon z biura prasowego Nest Banku. O kłopotach z Android Pay donieśli też klienci Euro Banku, ale instytucja ta na razie nie podaje, czy rzeczywiście one występują.

Przeczytajcie także: Niedoceniana opcja dla mobilnych klientów odkurzona przez Play

Pozostałe banki, które oferują Android Pay, nie stwierdziły żadnych nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi. Z prośbą o komentarz na temat przyczyn oraz wskazanie możliwego terminu zakończenia awarii zwróciłem się do Google'a. Na razie nie otrzymałem komentarza w tej sprawie. Gdy tylko to się zmieni, zaktualizuję ten, bądź napiszę nowy tekst.

AKTUALIZACJA

Z informacji przekazanych przed chwilą (godz. 13, 1 lutego) przez banki wynika, że usługa Android Pay funkcjonuje już poprawnie.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies