Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Rozwijamy się dla Was

Nowe elementy na stronie, nowi partnerzy i coraz lepsze statystyki. Podsumowujemy pierwsze cztery miesiące Cashless w sieci

Chcielibyśmy zwrócić Waszą uwagę na kilka zmian, jakie w ostatnim czasie zaszły na cashless.pl. Najważniejsza z nich to coraz większe grono firm wspierających Cashless. Z przyjemnością informujemy, że naszym partnerem strategicznym została Visa. Tym samym dołączyła do MasterCarda, który zaufał nam już wcześniej.

Warto podkreślić, że do patronowania serwisowi promującemu obrót bezgotówkowy udało się nam namówić dwie, na co dzień konkurujące ze sobą firmy. Natomiast wśród partnerów wspierających znalazły się marki InPost oraz Polska Grupa Pocztowa.

Wciąż staramy się urozmaicać dostarczane Wam treści oraz sposób ich prezentacji. Część z Was zauważyła pewnie, że zaczęliśmy wykorzystywać narzędzia umożliwiające nam publikację interaktywnych infografik. W przyszłości będzie ich więcej.

Po czterech miesiącach możemy pochwalić się też pierwszymi statystykami. Cashless odnotował już 100 tys. odsłon oraz prawie 20 tys. unikalnych użytkowników. Wciąż przybywa nam też fanów na Facebooku. Obecnie nasz profil na tym portalu społecznościowym obserwowany jest przez ponad 1500 osób, co oznacza, że w ciągu ostatniego miesiąca ich liczba urosła o 50 proc. Dziękujemy, że jesteście z nami.

Mamy nadzieję, że nadal będziecie odwiedzać Cashless. W zamian obiecujemy, że nie zabraknie tu ciekawych informacji. Jeżeli natomiast macie uwagi lub sugestie dotyczące naszej działalności, piszcie śmiało w komentarzach pod tekstami na stronie, na naszym profilu na Facebooku lub bezpośrednio na nasz adres e-mail: kontakt@cashless.pl. Postaramy się, aby żaden list nie pozostał bez odpowiedzi.

Redakcja

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies