Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zencard zaczyna wypływać na głębokie wody. W przyszłym miesiącu uruchomi projekt z kolejną siecią handlową

System opracowany przez polską spółkę z branży fintech wykorzystują już hale Makro do promocji zorganizowanej wspólnie z Visą

Jak powiedział na dzisiejszej konferencji prasowej Szymon Wałach, dyrektor pionu klientów detalicznych w PKO BP, prawdopodobnie w przyszłym miesiącu druga duża sieć handlowa uruchomi program lojalnościowy oparty o system firmy Zencard. – Obecnie wdrażamy projekty z dwiema sieciami. Liczę na to, że pierwszy z nich wystartuje już we wrześniu, a drugi w kolejnym miesiącu – powiedział przedstawiciel PKO. Nie chciał zdradzić nazw sieci, które zdecydowały się nawiązać współpracę z Zencardem. Komunikat w sprawie startu pierwszego z tych projektów spodziewany jest w ciągu najbliższych tygodni.

Przeczytajcie także: mBank umożliwia zakładanie Profilu Zaufanego

Pierwszą siecią handlową, która nawiązała współpracę z Zencardem jest Makro. Obecnie trwa ogólnopolska promocja przygotowana wspólnie z organizacją Visa. W jej ramach przedsiębiorcy zaopatrujący się w hurtowniach wydając min. 500 zł na zakupy i opłacając je kartą Visy otrzymują bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Więcej na ten temat przeczytacie w tekście, który znajdziecie tutaj.

Przeczytajcie także: Pierwszy klient Zencardu po przejęciu przez PKO

Zencard to polski startup, o którym szczególnie głośno zrobiło się dzięki jego udziałowi w międzynarodowym programie Mastercarda Start Path. Program ten wspiera rozwój innowacyjnych firm z branży fintech. PKO zainwestował w Zencard na początku bieżącego roku. Rozwiązanie oferowane przez tę spółkę umożliwia przekształcenie zwykłego terminala płatniczego w narzędzie marketingowe. System Zencardu pozwala na integrację kart lojalnościowych z kartą bankową i naliczanie punktów czy też proponowanie bonusów w trakcie transakcji płatniczej.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies