Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Plastik to przeszłość i teraźniejszość, ale nie przyszłość. Visa szuka pomysłów, jak go zastąpić i płaci 50 tys. euro

To nagroda w konkursie "Everywhere Initiative". Przedsiębiorcy mogą zgłaszać się do udziału w nim jeszcze przez kilka najbliższych dni

"Everywhere Initiative" to projekt zainicjowany w Stanach Zjednoczonych w 2015 r. Ma na celu wsparcie innowacji płatniczych w okresie przechodzenia branży od kart plastikowych w kierunku rozwiązań cyfrowych. Niemal tysiąc startupów uczestniczących do tej pory w programie pozyskało dzięki niemu fundusze w łącznej wysokości 1,7 mld dolarów. Teraz program ma swoją europejską edycję.

Przeczytajcie także: Płacicie kartami - dostajecie gratisy...

Udział w nim mogą wziąć młodzi przedsiębiorcy z całego kontynentu, w tym z Polski. Visa szuka pomysłów na to, jak wykorzystać płatności cyfrowe dla wzbogacenia życia w społecznościach lokalnych, w jaki sposób zastosować technologie mobilne i urządzenia połączone z internetem do poprawy jakości podróżowania między miastami oraz usprawnić podróże zagraniczne.

Przeczytajcie także: Mastercard przejął VocaLink

Do konkursu zgłaszać się można do 17 maja za pośrednictwem strony poświęconej programowi "Everywhere Initiative". Aby się na nią dostać, wystarczy kliknąć tutaj. Uczestnicy ubiegać się będą o nagrodę w wysokości 50 tys. euro na wsparcie rozwoju biznesu. Zwycięzcy mogą też liczyć na dostęp do interfejsów programistycznych aplikacji (API) Visa poprzez platformę Visa Developer oraz do porad menadżerów i specjalistów organizacji. Finaliści przedstawią swoje pomysły w bezpośrednich spotkaniach z komisją konkursową podczas konferencji "Money 20/20" w Kopenhadze w dniach 26–28 czerwca.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies