Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Program Payback dostępny na terminalach PolCard

Właściciel największego systemu lojalnościowego w Polsce rozpoczął współpracę z firmą First Data Polska

Dzięki temu porozumieniu do programu Payback, zarezerwowanego dotąd przede wszystkim dla największych sieci handlowych, będą mogły przystąpić także małe i średnie firmy. Wystarczy, że posiadają terminal do przyjmowania płatności kartami PolCard i podpiszą aneks do umowy z FDP.

Przeczytaj także: Bank Śląski oferuje przelewy na numer telefonu przez aplikację

Każda z firm, która zechce skorzystać z nowej oferty, dostanie porcję kart Payback, które będzie mogła rozdawać w ramach programu lojalnościowego swoim klientom. Dodatkowo 0,75 proc. kwot wydanych przez nich w innych sklepach wróci na konto firmy, która kartę wyda. Ma to przynajmniej częściowo rekompensować koszty udziału w programie.

W ramach nowej oferty klienci FDP będą też promowani w aplikacji mobilnej Payback oraz będą mogli organizować własne promocje. Informacje o tym zostaną wysłane do obecnych i potencjalnych klientów pocztą elektroniczną oraz poprzez SMS-y. Payback zapewni wysyłkę do klientów zapisanych w swojej bazie danych. Wszystko ma kosztować 250 zł miesięcznie.

Przeczytaj także: Zrezygnowali z plastiku i wydają karty na papierze

Zdaniem przedstawicieli FDP i Payback nowe przedsięwzięcie daje szansę małym i średnim firmom na uczestnictwo w programie lojalnościowym o ogólnokrajowej skali. Z kolei użytkownicy kart Payback mogą zyskać 64 tys. nowych miejsc, w których będą zbierać punkty. Właściciel marki PolCard na tyle szacuje liczbę placówek, które mogą być zainteresowane udziałem w nowej inicjatywie.

Jakkolwiek interesująco brzmią informacje o przedsięwzięciu dwóch dużych firm, nie zmienia to mojego sceptycznego podejścia do programów lojalnościowych jako takich. Wystarczy powiedzieć, że 1 punkt w programie Payback wart jest 1 grosz, a zebranie kilku tysięcy punktów o wartości paru złotych może trwać miesiące. Natomiast na pewno skorzystają na tym firmy, które do programu przystąpią, bo w umiarkowanej cenie dostają ciekawe narzędzie marketingowe.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: PAYBACK, KARTY

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies