Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ergo Hestia z asystentem AI. Pomoże agentom znaleźć odpowiedzi na pytania o produkty "bez studiowania" OWU

Narzędzie ma nie tworzyć własnych interpretacji i bazować wyłącznie na zamkniętym katalogu oficjalnych materiałów

Ergo Hestia przygotowała dla pośredników sprzedających jej ubezpieczenia czatbota AI, który ma wspierać agentów w codziennej pracy z dokumentacją produktową. Rozwiązanie jest już dostępne w systemach sprzedażowych ubezpieczyciela.

Przeczytajcie także:  Właściciel Unilinka znowu na zakupach

Jak deklaruje Ergo Hestia, asystent AI może pełnić rolę eksperta w zakresie znajomości ogólnych warunków ubezpieczenia, kart produktowych oraz procedur firmy, zarówno jeśli chodzi o ubezpieczenia majątkowe, jak i na życie. Co istotne, narzędzie nie tworzy własnych interpretacji i bazuje wyłącznie na zamkniętym katalogu oficjalnych materiałów, a do tego wskazuje źródło swojej wiedzy w dokumentacji.

Przeczytajcie także:  W nawigacji NaviExpert pojawiła się możliwość zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych

Twórcy rozwiązania przekonują, że agent może zadać pytanie w języku naturalnym, a system poradzi sobie nawet z bardzo specyficznymi zagadnieniami. Jako przykłady wskazują pytania o to, czy ubezpieczenie domu obejmie szkody w elewacji wyrządzone przez dzikie zwierzęta, czy o skutki pozostawienia włączonego żelazka. W ocenie przedstawicieli Ergo Hestii jest to na polskim rynku rozwiązanie pionierskie pod względem skali i jakości. 

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies