
Narzędzie ma nie tworzyć własnych interpretacji i bazować wyłącznie na zamkniętym katalogu oficjalnych materiałów
Ergo Hestia przygotowała dla pośredników sprzedających jej ubezpieczenia czatbota AI, który ma wspierać agentów w codziennej pracy z dokumentacją produktową. Rozwiązanie jest już dostępne w systemach sprzedażowych ubezpieczyciela.
Jak deklaruje Ergo Hestia, asystent AI może pełnić rolę eksperta w zakresie znajomości ogólnych warunków ubezpieczenia, kart produktowych oraz procedur firmy, zarówno jeśli chodzi o ubezpieczenia majątkowe, jak i na życie. Co istotne, narzędzie nie tworzy własnych interpretacji i bazuje wyłącznie na zamkniętym katalogu oficjalnych materiałów, a do tego wskazuje źródło swojej wiedzy w dokumentacji.
Twórcy rozwiązania przekonują, że agent może zadać pytanie w języku naturalnym, a system poradzi sobie nawet z bardzo specyficznymi zagadnieniami. Jako przykłady wskazują pytania o to, czy ubezpieczenie domu obejmie szkody w elewacji wyrządzone przez dzikie zwierzęta, czy o skutki pozostawienia włączonego żelazka. W ocenie przedstawicieli Ergo Hestii jest to na polskim rynku rozwiązanie pionierskie pod względem skali i jakości.