Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria firmy hostingowej wyłączyła Gadu-Gadu

Problem ma dotyczyć wielu witryn, w tym polskiej aplikacji. Nie wiadomo, kiedy usterka zostanie naprawiona

Od czwartku wieczorem użytkownicy Gadu-Gadu zgłaszają problem z działaniem apki oraz strony internetowej. W piątkowym oświadczeniu przedstawiciele firmy podkreślają, że jest to związane z techniczną usterką po stronie spółki odpowiedzialnej za hosting. Z tego tytułu nie da się wejść do aplikacji oraz na witrynę Gadu-Gadu, jak i innych firm. Zgodnie z oświadczeniem nie wiadomo, kiedy usterka zostanie naprawiona.

Przeczytajcie także: DHL ze zgodą na przejęcie APM Solutions

Na początku września właściciel Gadu-Gadu, czyli firma Fintecom, zakończył emisję akcji przy wsparciu kampanii crowdfundingowej. Choć pierwotne zapisy inwestorów sugerowały, że spółka zgromadzi kwotę 1,2 mln zł z oczekiwanych 1,9 mln zł, to ze względu na brak pokrycia zapisów w wymaganym terminie, do kasy firmy wpłynęło 0,2 mln zł. Zdaniem prezesa Romualda Remusa, przyczyną tego stanu rzeczy były m.in. wysokie wymagania formalne, przeprowadzenie emisji w okresie wakacyjnym, płytkość rynku crowdfundingu oraz dotychczasowe rezultaty finansowe.

Przeczytajcie także:  Ryanair wprowadza płatności Blikiem

Fintecom stawia sobie za cel stworzenie superaplikacji będącej jednocześnie komunikatorem, kantorem wymiany walut i oferującej przelewy środków między użytkownikami. Z komunikatora regularnie korzystać ma ponad 400 tys. użytkowników. Ponad 13 tys. z nich zdecydowało się na płatną wersję GG Premium.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies