Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Już wszyscy klienci PKO BP mogą korzystać z płatności Blik

W ostatnich dniach bank umożliwił korzystanie z Blika użytkownikom platformy iPKO Biznes

Jak podaje biuro prasowe PKO BP, od kilku dni już wszyscy klienci tej instytucji mogą korzystać z płatności mobilnych Blik. Stało się tak dzięki wdrożeniu rozwiązania na platformie iPKO Biznes, gdzie dotąd Blik nie był dostępny.

Przeczytajcie także: Duże wdrożenie LM Pay

– Tym samym płatności Blikiem – w różnych odmianach – dostępne są we wszystkich trzech aplikacjach PKO Banku Polskiego: IKO – pełny zakres funkcji, PKO Junior – płatności zbliżeniowe (na smartfonach z systemem Android) i iPKO Biznes – płatności kodem – przekazano serwisowi cashless.pl.

Użytkownicy apki iPKO Biznes mogą płacić Blikiem zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych, tam gdzie płatności kodem są dostępne. Co ciekawe źródłem pieniądza dla takich transakcji jest firmowa karta kredytowa lub obciążeniowa. Podobna usługa jest dostępna dla klientów indywidualnych, korzystających z IKO.

Przeczytajcie także: Nowe wiadomości na temat płatności odroczonych Żabki

PKO BP podaje, że transakcje Blikiem w ciężar karty kredytowej nie są dodatkowo płatne, ale należy pamiętać, że koszty pojawią się, gdy należności nie spłaci się w okresie bezodsetkowym. Dodatkowo formalnie nie są to płatności kartowe, więc po ich przeprowadzeniu nie można skorzystać z procedury reklamacyjnej chargeback. Z informacji przekazanych przez PKO wynika, że na razie użytkownicy iPKO Biznes nie mogą płacić Blikiem z rachunku bieżącego. Ma się to wkrótce zmienić, ale terminu takiego wdrożenia jeszcze nie podano.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies