
Po aktualizacji aplikacji Revoluta do wersji 10.88 nie otwiera się zakładka z usługami telekomunikacyjnymi
Wakacje w pełni, część osób podróżuje, więc chciałaby skorzystać z mobilnego internetu za granicą, a tymczasem w aplikacji Revoluta pojawił się problem z usługą eSIM. Jeśli ktoś z Was wgrał najnowszą wersję apki 10.88 tego brytyjskiego fintechowego banku, a korzysta z iPhone’a, prawdopodobnie nie będzie w stanie otworzyć zakładki prowadzącej do usług telekomunikacyjnych. Po kliknięciu w odpowiednie pole system zamyka aplikację.
Z analiz redakcji wynika, że przypuszczalna awaria nie dotyczy telefonów z systemem Android. Poprosiliśmy biuro prasowe Revoluta o komentarz w tej sprawie. Jak nas poinformowano, firma zauważyła już błąd w oprogramowaniu i intensywnie pracuje, by go wyeliminować. System ma funkcjonować poprawnie jeszcze dziś we wczesnych godzinach popołudniowych.
Z początkiem lipca 2025 r. Revolut ogłosił, że Polska po Wielkiej Brytanii i Niemczech jest trzecim krajem, w którym fintech pilotażowo zaoferuje usługi telekomunikacyjne w swojej aplikacji. Revolut Mobile zawiera pełne plany taryfowe z nielimitowanymi połączeniami głosowymi i wiadomościami tekstowymi w Polsce i w Unii Europejskiej, pakiety transferu danych w Polsce (50 GB lub 200 GB), limit transferu danych w roamingu w UE oraz lokalny numer telefonu. Można też przenieść do Revoluta swój dotychczasowy numer telefonu. Do tej pory polscy klienci Revoluta mogli korzystać z kart eSIM zapewniających dostęp do internetu w zagranicznym i krajowym roamingu.