Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Telefon do call center po zalogowaniu w aplikacji także dla klientów Santander Consumer Banku

"Mniejszy" Santander w ten sposób zaczyna korzystać z rozwiązania uchodzącego już za standardowe na polskim rynku

Santander Consumer Bank (należący do tego samego właściciela co Santander, ale nieoferujący rachunków osobistych a specjalizujący się w kredytach), wprowadził udogodnienie dla klientów korzystających z jego aplikacji mobilnej. Od teraz mogą połączyć się z doradcą banku po zalogowaniu do apki. Dzięki temu w rozmowie z nim mogą od razu przejść do konkretów i nie muszą uczestniczyć w (nieraz kłopotliwej) procedurze weryfikacji tożsamości.

Przeczytajcie także: Nowy projekt od cashless.pl. Oto pierwszy odcinek Cashless Express

Aktualizacja aplikacji Santander Consumer Banku, zawierająca opisaną funkcję, znalazła się niedawno w marketach App Store oraz Google Play. Wprowadzając nią hiszpańska instytucja dołączyła do rynkowego standardu w tym zakresie. Podobną usługę możecie znaleźć w wielu aplikacjach bankowych dostępnych na polskim rynku, a pionierem w tym zakresie był zdaje się mBank.

Przeczytajcie także: Blik chce dołączyć do platformy EuroPA

Santander Consumer Bank, to jak wspomniałem na początku, jeden z dwóch banków działających na polskim rynku a należących do tego samego, hiszpańskiego właściciela. W przeciwieństwie do "dużego" Santandera SCB nie oferuje rachunków bankowych, a specjalizuje się w kredytach gotówkowych, ratalnych i kartach kredytowych. Za pomocą aplikacji klienci mogą zarządzać tymi produktami oraz lokatami oszczędnościowymi, które również można znaleźć w ofercie SCB.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies