Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Klienci narzekają na aplikację Idei. Bank przyznaje, że są problemy. I obiecuje nową wersję

Największy problem bankowości mobilnej Idea Banku to spowolnione działanie

Idea Bank był do niedawna jednym z ostatnich na polskim rynku, który nie miał własnej aplikacji mobilnej. Zmieniło się to w marcu tego roku, kiedy wdrożone zostało rozwiązanie mobilne Idei na urządzenia wyposażone w dwa najważniejsze systemy operacyjne, czyli Android i iOS. Więcej informacji na temat tej aplikacji znajdziecie tutaj.

Niestety, jak napisał do nas jeden z czytelników, dla niego to marne pocieszenie. – Aplikacja Idea Banku jest ekstremalnie wolna, często pojawiają się błędy podczas logowania oraz korzystania z niej. Wykonanie za jej pomocą zwykłego przelewu to wyzwanie – napisał do redakcji Cashless.

Przeczytajcie także: Przyszłość bankowości mobilnej? Kolejni stawiają na hybrydę

Nie jestem w stanie zweryfikować tych informacji na własnej skórze, ponieważ nie posiadam rachunku w Idei. Ale zamieszczone przez czytelnika linki do filmów pokazujących, jak wolno działa apka Idea Banku oraz rzut oka na opinie użytkowników w sklepie Google Play pozwala jednak sądzić, że może mieć dużo racji.

"Żenada w zwolnionym tempie", "Po miesiącu walki z aplikacją i próbie robienia przelewów co trwa godzinami zdecydowałem się jednak na zmianę banku", "Kręcące się kółeczko i czas oczekiwania jest tragiczny". To tylko niektóre z wpisów.

Przeczytajcie także: Blik trafił do nowej aplikacji mobilnej ING

Aplikacja ma marną średnią wartość ocen – tylko trzy gwiazdki. Dla porównania rozwiązanie mBanku cieszy się średnią oceną na poziomie 4,5 gwiazdki a Millennium – 4,6 gwiazdki. O problemy z aplikacją zapytałem więc bezpośrednio w Idea Banku. Ten przyznaje, że jego apka nie jest mistrzostwem świata. – Wdrożyliśmy ją w wersji minimum, bardziej jako czynnik higieny niż innowację. Ale już pracujemy nad nową – powiedziano mi w biurze prasowym Idea Banku.

Nie udało mi się uzyskać deklaracji choćby wstępnego terminu debiutu nowej apki na rynku. Mam nadzieję, że w nowej błędy poprzedniczki zostaną wyeliminowane. Na razie jego klienci muszą się więc uzbroić w cierpliwość.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies