Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
VeloBank pracuje nad nową usługą o nazwie VeloFotka. Robicie zdjęcie przedmiotu i zaciągacie na niego kredyt

Usługa VeloFotka ma wykorzystywać potencjał sztucznej inteligencji

Na temat nowego rozwiązania, nad którym pracuje VeloBank, można dzisiaj przeczytać w serwisie Subiektywnie o Finansach. Ma ono ułatwiać zaciąganie kredytów na takie rzeczy jak np. sprzęt RTV czy AGD, a także przyspieszać cały proces. VeloFotka będzie pozwalała na przesłanie do banku zdjęcia przedmiotu, który chce się kupić na kredyt. Trzeba będzie też sfotografować etykietę cenową produktu. Po kilkunastu sekundach użytkownik ma otrzymać decyzję kredytową i – jeśli będzie ona pozytywna – także pieniądze, za które wybrany przedmiot można kupić.

Przeczytajcie także: VeloMarket już działa

VeloFotka ma wykorzystywać potencjał sztucznej inteligencji, która odpowiadać będzie za rozpoznanie przedmiotu oraz ustalenie jego wartości. Docelowo z usługi będą mogli korzystać nie tylko klienci VeloBanku, ale także osoby, które nie mają z nim relacji. Natomiast w pierwszej kolejności prawdopodobnie trafi ona do posiadających konto w tej instytucji i korzystających z jej bankowości mobilnej. Obecnie usługa ma znajdować się na ostatnim etapie testów.

Przeczytajcie także: ING wprowadził usługę ułatwiającą ochronę przed spoofingiem

VeloFotka nie będzie pierwszą usługą VeloBanku wykorzystującą sztuczną inteligencję. Przypomnę, że wiosną ubiegłego roku instytucja uruchomiła VeloMarket, czyli platformę typu marketplace, na której sprzedawane są produkty pomagające zmniejszać wpływ na środowisko. Sztuczna inteligencja pomaga tu klientom m.in. w wyborze przedmiotów, które pozwalają żyć bardziej eko.

Źródło: Subiektywnie o Finansach

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies