Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Spółka Autopay uruchomiła pilotaż rozwiązania Click to Pay

Click to Pay to nowy standard płatności w e-commerce przy wykorzystaniu kart bankowych

Fundacja Polska Bezgotówkowa, która działa na rzecz upowszechnienia płatności elektronicznych także w środowisku online, poinformowała o wdrożeniu standardu Click to Pay przez pierwszego operatora płatności online w naszym kraju, czyli spółkę Autopay. Dzięki temu sprzedawcy wkrótce będą mogli zacząć przyjmować płatności za pomocą nowej metody. – To nowoczesna usługa, która podnosi standardy bezpieczeństwa i wygody oraz zwiększa konwersję. Eliminuje też konieczność każdorazowego wpisywania numerów kart i innych informacji podczas dokonywania płatności – mówi Katarzyna Dmitrus, product leaderka w Autopay.

Przeczytajcie także: Poczta Polska wchodzi do systemu Express Elixir

Z komunikatu prasowego Polski Bezgotówkowej wynika także, że wkrótce nowy standard płatności w e-commerce pojawi się także w bramkach kolejnych operatorów. Jeszcze w tym roku ma to dotyczyć takich podmiotów jak: Fiserv Polska, PayNow, PayU, Przelewy24, Tpay oraz Wordline.

W usłudze Click to Pay wykorzystano technologię tokenizacji znaną już z innych rozwiązań jak Apple Pay czy Google Pay. Token w płatnościach zastępuje dane karty, zamieniając je w zaszyfrowany algorytm. Każdy token jest unikalny i tym samym bardzo trudny do odczytania. Click to Pay pozwala na płatności na różnych urządzeniach z dostępem do internetu, takich jak komputer, tablet, czy smartfon. Usługa jest oparta na globalnym standardzie SRC (Secure Remote Commerce). Metoda ta eliminuje konieczność każdorazowego wpisywania numerów kart płatniczych i innych informacji przy płaceniu online.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa o dynamicznycm wzroście płatności mobilnych

Polska Bezgotówkowa, która najbardziej znana jest ze swojego programu wsparcia rozwoju sieci akceptacji kart w stacjonarnych punktach usługowych i handlowych, prowadzi też działania na rzecz upowszechnienia Click to Pay. – Naszym celem jest dostosowanie sieci akceptacji w Polsce do globalnego standardu, aby zmniejszyć liczbę porzucanych koszyków na etapie dokonywania płatności – powiedziała Joanna Erdman, prezeska Fundacji Polska Bezgotówkowa.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies