Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Grupa Uniqa uruchamia w Polsce centrum kompetencyjne do obsługi programów międzynarodowych

Uniqa Polska przygotuje specjalną ofertę ubezpieczeniową dla firm z Europy Środkowo-Wschodniej, które prowadzą działalność w kilku krajach regionu

Grupa Uniqa poinformowała, że powierzyła swojej polskiej spółce zadanie uruchomienia centrum kompetencyjnego dla 15 krajów Europy Środkowo-Wschodniej, w których ubezpieczyciel jest obecny. Centrum zajmie się ujednoliceniem oferty ubezpieczeniowej dla firm prowadzących działalność w wielu krajach regionu.

Przeczytajcie także: Uniqa wyceni szkody osobowe w 5 minut

Powstałe w Polsce centrum ma zająć się obsługą firm z Europy Środkowo-Wschodniej, działających transgranicznie, które potrzebują ubezpieczyć nie tylko rodzimy biznes, ale także ryzyka związane z obecnością zagraniczną. Uniqa Polska przygotuje dla nich specjalną ofertę programów międzynarodowych, w odpowiedzi na zapytania otrzymywane od lokalnej spółki i współpracujących z nią brokerów.

Przeczytajcie także: Uniqa powołuje nową spółkę do sprzedaży dealerskiej

Program międzynarodowy jest negocjowany indywidualnie i dostosowany do potrzeb klienta, z uwzględnieniem specyfiki jego działalności, wartości majątku, terytorium, struktury, a także przepisów prawa obowiązujących w danym kraju. – Programem międzynarodowym ze strony klienta zarządza spółka matka, co jest znacznie łatwiejsze niż pozyskiwanie ubezpieczenia odrębnie przez każdą spółkę zależną. Takie rozwiązanie pozwala lepiej kontrolować ryzyko w grupie oraz zapewnia jednolity standard ochrony wszystkim spółkom z grupy – tłumaczy Piotr Wójcik, dyrektor zarządzający Pionu rozwiązań dla klienta korporacyjnego w polskiej Unice. Dodaje, że każda spółka zależna może uwzględnić w ubezpieczeniu lokalne wymogi, które są najczęściej uwarunkowane miejscem prowadzenia działalności. – Centrum kompetencyjne ułatwia też koordynację likwidacji szkód w przypadku międzynarodowych łańcuchów dostaw, a także wypełnianie obowiązków podatkowych i prawnych, związanych z ubezpieczeniami we wszystkich krajach, w których firma prowadzi działalność – podkreśla Wójcik.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies