Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejna awaria w aplikacji SkyCash. Wyłączność nie służy klientom

Od kilku godzin klienci nie mogą dokonywać transakcji za pomocą aplikacji SkyCash

Użytkownicy apki mobilnej SkyCash, którzy chcieliby za jej pomocą kupić bilet na autobus albo opłacić postój w płatnej strefie parkowania, mogą mieć z tym dzisiaj problem. Jak informuje spółka na swoim profilu na Facebooku, od piątkowego południa trwa awaria, uniemożliwiająca prawidłowe korzystanie z aplikacji. Sam stałem się tego ofiarą gdy przed chwilą nie mogłem uruchomić parkowania w Warszawie.

Przeczytajcie także: Płatności mobilne w Biedronce wciąż żyją

I właśnie kierowcy z tych miejscowości, w których SkyCash ma wyłączność na mobilną obsługę płatnej strefy, są w sytuacji najgorszej, jeśli aplikacji tej firmy przytrafi się awaria – są skazani na korzystanie z parkomatów. Wiem, że to nie tragedia, zwłaszcza w stolicy gdzie wszystkie urządzenia przyjmują karty. Ale tak nie powinno moim zdaniem być.

Takich miast, oprócz Warszawy, jest w Polsce kilka. Ich władze decydują się na przyznanie wyłączności w obsłudze płatnej strefy jednej firmie w zamian oczekując zapewne od usługodawców niższych cen. Prowadzi to jednak do sytuacji takich jak dziś. Wiadomo przecież, że wszystkich awarii nie da się uniknąć. Alternatywa w postaci możliwości skorzystania z rozwiązania konkurencyjnej firmy problem by rozwiązała.

Przeczytajcie także: Śląski kończy z simcentrikiem

SkyCash informuje na Facebooku, że wszyscy, którzy ze względu na awarię nie mogli zakończyć w planowanym terminie parkowania i stracili przez to pieniądze, powinni zgłosić reklamacje. Środki zostaną zwrócone na ich konta w SkyCash. Gdy kilka tygodni temu aplikację tej spółki dotknęła inna duża usterka, podobna procedura została przeprowadzona bardzo sprawnie.

AKTUALIZACJA

Ok. godz. 18 w piątek SkyCash poinformował, że poprawne działanie aplikacji zostało przywrócone.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies