Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zmiany w aplikacji SGB Mobile. Pojawił się kantor, kategoryzacja wydatków oraz możliwość dodawania paragonów

Nowa wersja aplikacji SGB Mobile jest do pobrania zarówno z Google Play, jak i App Store

Klienci banków spółdzielczych z grupy SGB, które oferują aplikację mobilną SGB Mobile, mogą pobrać dużą aktualizację apki. Zawiera ona kilka ciekawych, nowych funkcji. Na pierwszym miejscu wskazałbym kantor wymiany walut, który wcześniej był już dostępny w internetowym serwisie transakcyjnym SGB.

Przeczytajcie także: Siódma edycja rankingu aplikacji bankowych cashless.pl

Z pozostałych nowości, jakie właśnie znalazły się w aplikacji SGB, wymienić trzeba funkcję kategoryzacji wydatków kartowych oraz dodawania paragonów. Wprowadzenie tych usług bank SGB zapowiadał już kilka tygodni temu. Z informacji przekazanych przez biuro prasowe SGB serwisowi cashless.pl wynika, że obie funkcje są już w aplikacji, ale jeszcze dla większości klientów niewidoczne. Obecnie ma trwać pilotaż tych usług na zamkniętej grupie klientów. Wszyscy zainteresowani będą mogli zacząć z nich korzystać w połowie sierpnia.

W odróżnieniu od konkurencji, która już oferuje zarówno moduły paragonowe, jak i narzędzia do kategoryzacji płatności, rozwiązanie SGB ma się wyróżniać innowacyjnym zastosowaniem sztucznej inteligencji. Aplikacja ma sama rozpoznawać skład paragonu i przypisywać wydatki do odpowiednich kategorii. Więcej na ten temat w tekście W aplikacji SGB pojawi się ciekawa funkcja. Sztuczna inteligencja będzie odczytywać treść paragonów za zakupy.

Przeczytajcie także: Allegro staje się jak InPost i na odwrót

SGB Mobile to jedna z najnowocześniejszych aplikacji bankowych w Polsce, dość wysoko oceniana też przez samych użytkowników. W markecie Google Play jej średnia ocena to 4,5 pkt. na 5 możliwych, a w App Store – 4,6 pkt. Trzeba jednak pamiętać, że nie wszystkie banki spółdzielcze z grupy SGB oferują tę apkę. Część udostępnia własne rozwiązania przygotowane zwykle przy współpracy z firmami zewnętrznymi. Są też takie banki spółdzielcze, które oferują klientom kilka apek mobilnych do wyboru.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies