Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Warszawa kończy ze sprzedażą biletów komunikacyjnych przez internet

Jednocześnie władze samorządowe zachęcają mieszkańców do instalacji aplikacji mobilnej mobiWAWA, w której można kupować i przechowywać bilety długookresowe

Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego podjął decyzję o zakończeniu sprzedaży biletów długookresowych przez internet. Bilety 30- i 90-dniowe oraz bilety seniora można kupować za pośrednictwem strony internetowej wtp.waw.pl tylko do końca listopada. Ich aktywacja będzie możliwa zaś do końca lutego przyszłego roku.

Przeczytajcie także: Warszawa wprowadza bilety miesięczne do aplikacji

Jednocześnie ZTM zachęca pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej do zakupu biletów długookresowych za pośrednictwem aplikacji mobilnej mobiWAWA. Aplikacja jest dostępna od kilku miesięcy. Pozwala nie tylko na zakup biletów, ale i ich aktywację. To wygodniejsze rozwiązanie niż to obecnie wycofywane, gdyż bilety zakupione przez internet należało później aktywować w biletomatach lub Punktach Obsługi Pasażerów. Więcej na temat stołecznej aplikacji w tekście mobiWAWA. Pierwsza aplikacja mobilna do biletów długookresowych w Warszawie.

Przeczytajcie także: Na czym mają zarabiać operatorzy płatności zdalnych

Wprowadzenie aplikacji mobiWAWA to dobra informacja dla użytkowników smartfonów, jednak to narzędzie ma wady. Nie pozwala na przykład na przeniesienie biletu z dotychczasowej (plastikowej) Warszawskiej Karty Miejskiej do telefonu. Aby zacząć korzystać z apki, należy kupić nowy bilet na przykład po upłynięciu terminu ważności dotychczasowego. Trzeba też pamiętać, że zakup biletów jednorazowych i krótkookresowych jest możliwy za pośrednictwem wielu innych apek komercyjnych, jak mPay, SkyCash czy moBiLET. Przy ich pomocy nie można jednak kupić biletów miesięcznych i kwartalnych.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies