Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Za klapki Kubota w Messengerze zapłacicie już Blikiem

Producent obuwia skorzystał z systemu operacyjnego do płatności w chatbocie opracowanego przez Tpay i firmę Koda

Blikiem można już płacić za zakupy w Messengerze za klapki marki Kubota. To dzięki wykorzystaniu nowego systemu operacyjnego do płatności w chatbocie, opracowanego przez Tpay i firmę Koda.

Przeczytajcie także: Płacąc w Jysk kartą Mastercard, sadzicie drzewa

Nowy system jest zintegrowany z platformą, na której producent obuwia prowadzi swój sklep internetowy. Dzięki temu wszystkie zamówienia – zarówno te spływające za pośrednictwem Messengera, jak i złożone bezpośrednio na stronie internetowej – trafiają do jednej bazy danych.

Rozwiązanie chatbotowe dla Kuboty to już druga tego typu wspólna realizacja Tpaya i Kody. Kilka miesięcy temu zostało ono wdrożone dla marki Myszojeleń. Obecnie obie firmy pracują już nad rozwiązaniem głosowym, w którym nie trzeba będzie wpisywać poleceń i kodu Blik. Wówczas przy płatności kupujący przedyktuje botowi sześciocyfrowy kod.

Przeczytajcie także: Przelewy na numer telefonu Blik w SGB

Jak robi się zakupy i płaci Blikiem na Messengerze u Kuboty? W przypadku, gdy klient chce od razu przejść do procesu zakupowego, klika w przycisk "Sprawdź promocje". Może wtedy wybrać produkty z listy. Po dodaniu ich do koszyka chatbot zapyta o imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz kod pocztowy. Ostatnia informacja jest niezbędna do wybrania z listy odpowiedniego paczkomatu. To dlatego, że dzięki integracji chatbota z InPostem, nie trzeba podawać danych do wysyłki zamówienia. Na końcu w wiadomości klient wpisuje kod Blik i akceptuje płatność w aplikacji swojego banku.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies