Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
BZ WBK ponownie najpopularniejszy na Facebooku, ale mBank depcze mu po piętach

BZ WBK otwiera ranking najpopularniejszych fanpage’ów na FB z wynikiem ponad 262 tys. fanów

Z ostatniego lutowego badania Sotrender Fanpage Trends wynika, że BZ WBK w ciągu miesiąca zyskał na Facebooku dokładnie 3 519 fanów i nadal otwiera ranking najpopularniejszych pod tym względem banków. Nieco więcej fanów, bo 3 641 przyciągnął drugi na liście mBank osiągając wynik 261 765. Różnica jest zatem minimalna. Trzecie miejsce, tak jak w styczniu, zajmuje BGŻ BNP Paribas z nieco ponad 214 tys. fanów.

FB02liczbafanow

Tak jak w ubiegłym miesiącu największy bezwzględny przyrost liczby fanów osiągnęły fanpage mBank Polska oraz BZ WBK. Kolejną pozycję po PKO BP przejął Bank Pekao. Największy względny przyrost fanów odnotowano na profilach Najbliżej Ludzi (BPS), Pekao oraz Aliora.

Przeczytajcie także: Czy w styczniu nagle przestało Wam się spieszyć? Spadek w przelewach ekspresowych

- Wśród największych stron w kategorii Banki nastąpiło drobne przetasowanie. Fanpage Pekao przeskoczył stronę Make Life Fair (BPH) i uplasował się na 11. miejscu. Natomiast fanpage BPH pozostał liderem pod względem zaangażowania i interaktywności - mówi Michał Wieczorek z Sotrendera.

FB02najbardziejinter

Zdaniem Wieczorka najbardziej interaktywny post w ubiegłym miesiącu opublikowano na fanpage’u Kasy Stefczyka. - Co ciekawe, wśród pięciu najlepszych postów lutego, tylko jeden bezpośrednio odnosi się do oferty banku - był to post PKO BP - zauważa Wieczorek. Dodajmy, że najpopularniejszy post dotyczył poziomu ubóstwa w Polsce, drugi w kolejności (zamieszczony przez Make Life Fair) coraz większej liczby miast zakazujących występów cyrkom z udziałem zwierząt.

Przeczytajcie także: PKO BP może zrezygnować z funduszu wspierającego rozwój kart w Polsce

FB02obslugaPod względem czasu reakcji na zamieszczane przez użytkowników FB posty, ranking nadal otwiera Raiffeisen Polbank, ale na drugie miejsce zamiast Citihandlowy.pl wskoczył Blik. Co prawda odpowiadał na aktywność fanów w średnim czasie ponad 1 godz., (pierwszy bank w tym zestawieniu osiągnął wyniki nieco ponad 5 min.), ale zareagował na wszystkie posty i komentarze umieszczone na jego fanpage.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies