Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy gracz na rynku przedłużonych gwarancji. Signal Iduna ma ofertę dla sklepów sprzedających m.in. elektronikę i meble

Signal Iduna zamierza zaoferować sklepom produkt ubezpieczeniowy w pakiecie z rozwiązaniem informatycznym ułatwiającym sprzedaż, a przygotowanym przez Sollers Consulting

Signal Iduna zamierza zacząć oferować ubezpieczenia w tzw. kanale affinity, czyli powiązane z produktem sprzedawanym przez partnera ubezpieczyciela. Mowa o takich polisach jak np. ubezpieczenie związane z przedłużeniem gwarancji na sprzęt elektroniczny kupowany w sieci sklepów RTV. Oferta ma być dostępna zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych partnerów ubezpieczyciela.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia na minuty w aplikacji Europy

Ubezpieczyciel ma zamiar trafić do sklepów sprzedających elektronikę, meble, ale i np. okulary, gdzie zaproponuje klientom rozszerzoną lub przedłużoną gwarancję. Jak powiedział mi Adam Malinowski, prezes firmy, obecnie trwają rozmowy z ponad dwudziestoma partnerami, którzy są zainteresowani oferowaniem produktu Signal Iduny swoim klientom.

Z perspektywy sklepu ofertę ubezpieczyciela ma wyróżniać gotowe rozwiązanie informatyczne, które Signal Iduna dostarczy wraz z produktem ubezpieczeniowym. Za stronę technologiczną odpowiada Sollers Consulting, z którym Signal Iduna nawiązała strategiczne partnerstwo w zakresie rozwoju affinity. – Naszym celem jest wplecenie procesu nabycia ubezpieczenia w istniejący proces zakupu u partnera, w taki sposób, aby był jak najprostszy i najwygodniejszy dla ubezpieczonego – dowiaduję się od ubezpieczyciela.

Przeczytajcie także: Ruszył serwis, dzięki któremu łatwo znajdziecie dobrego agenta

Próbująca swoich sił w affinity Signal Iduna będzie miała niemałą konkurencję. Dobrze zadomowione na tym rynku są już m.in. Ergo Hestia, Warta czy Europa. A same ubezpieczenia związane z przedłużeniem gwarancji nie są łatwym kawałkiem chleba. Swego czasu w przygotowanym przez siebie raporcie Rzecznik Finansowy piętnował nieprawidłowości występujące w ubezpieczeniach sprzętu elektronicznego. Chodziło o bardzo wysokie prowizje, pochłaniające znaczną część składki, i wąski zakres ochrony oraz częste odmowy wypłaty odszkodowania, wynikające z tego, że po odliczeniu wysokich kosztów dystrybucji jedynie mała część składki mogła zostać przeznaczona na pokrycie ryzyka. Zapytany o te bolączki Adam Malinowski deklaruje, że oferta, którą przygotowała Signal Iduna, ma być korzystna dla klienta – bez wygórowanych prowizji, a za to z bardzo szerokim zakresem ubezpieczenia, tak aby klient miał zapewnioną ochronę w wielu sytuacjach losowych. Wartością dla sklepu ma być zaś zadowolenie klienta i wzrost przywiązania do sprzedawcy, co dla potencjalnych partnerów, z którymi rozmawia Signal Iduna, ma być ważniejsze niż zysk w postaci prowizji.

Fot. freepik.com/rawpixel

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies