Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Intercity rozpoczyna sprzedaż biletów przez smartfony

Dzięki współpracy ze SkyCash aplikacja mobilna IC Navigator zyskała funkcję płatności za przejazdy

Dotąd użytkownicy aplikacji IC Mobile Navigator mogli przeglądać rozkład jazdy pociągów, zaplanować sobie podróż, czy sprawdzić punktualność poszczególnych składów. I na tym możliwości kolejowej apki właściwie się kończyły. Przyznacie, że jej przydatność była znikoma.

Samsung ze swoim nowym rozwiązaniem płatniczym Samsung Pay może zamieszać na rynku płatności

Ale od dzisiaj to się zmienia. Przed chwilą w sklepie Google Play pojawiła się aktualizacja Navigatora, dzięki której jego użytkownicy podczas przeszukiwania możliwych połączeń kolejowych mogą wybrać bilet na interesujący ich pociąg i od razu za niego zapłacić. Cała funkcjonalność płatnicza IC Mobile Navigatora jest przeniesiona z aplikacji firmy SkyCash, z którą Intercity od jakiegoś czasu współpracuje.

SkyCash w swojej aplikacji umożliwia zakup biletów na pociągi dalekobieżne już od grudnia ubiegłego roku. Proces zakupu jest prosty i intuicyjny. Po wyborze pociągu i zalogowaniu do SkyCash musicie podać swoje imię i nazwisko, określić liczbę zamawianych biletów, ewentualny rodzaj posiadanej zniżki oraz klasę, jaką chcecie podróżować. Aplikacja pozwala także na wybór miejsca.

Oto aplikacja, dzięki której podróże po Europie mogą być zdecydowanie tańsze

Na kolejnej stronie możecie sprawdzić prawidłowość wprowadzonych przez siebie informacji. Poznajecie również cenę biletu i jesteście zobowiązani zaakceptować regulamin usługi. Jeśli się na to zdecydujecie, zostaniecie przekierowani na stronę płatności. Możecie jej dokonać albo ze środków posiadanych na koncie SkyCash albo z rachunku karty płatniczej, podpiętej do aplikacji.

Po dokonaniu płatności potwierdzenie zakupu biletu otrzymacie na adres e-mail, a odpowiedni kod QR zostaje załadowany do zakładki „Kontrola biletów”. Wywołanie tej zakładki nie wymaga połączenia z internetem.

Niestety, wciąż nie można podczas jednej transakcji kupić biletu „tam i z powrotem”, jak np. na samolot. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości programiści ze SkyCash pomyślą nad udostępnieniem takiej funkcji, bo mnie jej brak doskwiera.

Współpraca z kolejową spółką to zdecydowany wyróżnik SkyCash na rynku płatności zdalnych. Większość konkurentów koncentruje się obecnie na rozwoju sieci miast, w których można za ich pośrednictwem opłacać parkowanie czy kupować bilety komunikacji miejskiej. SkyCash, choć także rozwija tę nogę biznesu, coraz mocniej stawia na kooperację z kolejami.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies