Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PKO BP podwaja maksymalny limit kredytowy dostępny dla użytkowników płatności odroczonych

Od 29 maja klienci korzystający z usługi PKO Płacę później będą mogli wydać w jej ramach 2 tys. zł

PKO BP poinformował użytkowników oferowanych przez siebie płatności odroczonych o zmianie maksymalnego limitu kredytowego, obowiązującego w ramach tej usługi. Limit ten, który obecnie wynosi tysiąc złotych, zostanie podwojony, do kwoty 2 tys. zł. Nowy limit zacznie obowiązywać od 29 maja bieżącego roku. Należy jednak pamiętać, że nie każdy klient "z urzędu" taki limit dostanie, bo o jego wysokości decyduje także analiza wiarygodności finansowej danej osoby.

Przeczytajcie także: PayPo podnosi limit płatności odroczonych

Z informacji przekazanej przez PKO BP klientom wynika, że osoby, które już korzystają z Płacę później, mogą samodzielnie wnioskować o podniesienie posiadanego przez siebie limitu. W korespondencji kierowanej do użytkowników płatności odroczonych PKO informuje także o wprowadzeniu możliwości rozwiązania umowy o Płacę później za pośrednictwem internetu.

PKO BP jest drugim dostawcą płatności odroczonych, który w ostatnim czasie podniósł ich limit. Wcześniej, bo na początku marca, z 3 do 5 tys. zł limit zakupowy zdecydował się podnieść polski fintech PayPo. Na 2,9 tys. zł liczyć mogą klienci Twisto. Odrobinę więcej, bo 3 tys. zł, proponuje Alior w ramach swojej usługi Alior Pay. Z kolei na 4 tys. zł ustalono limit w ramach oferowanej przez VeloBank usługi Blik Płacę Później.

Przeczytajcie także: VeloBank wprowadził płatności odroczone Blik Płacę Później

Najwyższy maksymalny limit płatności odroczonych spośród najważniejszych dostawców proponuje Allegro Pay – 6,9 tys. zł. Z tym że zasady jego przyznawania nie są do końca znane. Część klientów, którzy regularnie spłacają swoje zobowiązania w ramach 30-dniowego okresu bezodsetkowego i posiadają dobrą ocenę kredytową, nie dostała możliwości podniesienia limitu do maksymalnej wysokości. W tym kontekście warto wspomnieć, że swego czasu Twisto wypowiedziało umowy klientom, którzy wszystkie swoje zobowiązania spłacali przed końcem okresu bezodsetkowego, czyli nie dając fintechowi możliwości zarabiania na odsetkach od zadłużenia.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies