Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Trasti zautomatyzowało przyjmowanie wypowiedzeń umów. Sztuczna inteligencja odczyta nawet te napisane odręcznie

Narzędzie przygotował insurtech ecom.software

Trasti wdrożyło nowy system obsługi wypowiedzeń umów ubezpieczenia. Rozwiązanie umożliwia automatyczne przyjmowanie wypowiedzeń, przesyłanych przez klientów zarówno w formie e-maili, skanów czy przez formularz na stronie internetowej. Narzędzie przygotowała firma ecom.software.

Przeczytajcie także: Trasti wytrenowało boty do obsługi klientów

Wolumen wypowiedzeń obsługiwanych przez firmy ubezpieczeniowy jest spory. Oprócz sytuacji takich jak zakup używanego pojazdu (kiedy to nabywca może korzystać z ubezpieczenia zawartego przez poprzedniego właściciela, ale może też złożyć wypowiedzenie i zawrzeć nową umowę), wielu klientów śle wypowiedzenia niemalże co roku. Każdorazowo bowiem, gdy klient zmienia ubezpieczyciela OC, musi poprzedniemu przesłać wypowiedzenie, inaczej umowa odnowi się na kolejny rok.

Dzięki zastosowaniu automatyzacji Trasti udało się skrócić czas obsługi tego typu dokumentów o połowę. Nowy system, oparty na algorytmach uczenia maszynowego, jest w stanie przetworzyć różne formy zgłoszeń – od tych z formularzy internetowych, przez maile od agentów i klientów, aż po skany dokumentów. Ecom.software zapewnia, że udało mu się przezwyciężyć wyzwania związane z różnorodnością i jakością dostarczanych danych, takich jak różne formaty dokumentów, zawiłość przepisów, niedoskonałość skanów czy konieczność obsługi zarówno tekstu drukowanego, jak i pisanego.

Przeczytajcie także: Balcia wchodzi do online'u z OC i nowym AC

W rezultacie klienci mogą liczyć na to, że ich zgłoszenie zostanie przyjęte i szybko obsłużone niezależnie od pory dnia czy nocy. Pierwsze doświadczenia od wdrożenia pokazują, że narzędzie automatycznie prawidłowo przetworzyło 85 proc. zgłoszeń, a jedynie 15 proc. zostało przekazanych do obsługi przez doradców.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies