Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Usługi finansowe pozostaną jednym z najważniejszych elementów działalności nowego Autopay

Autopay będzie rozwijać narzędzia do weryfikacji tożsamości, przelewy czy usługi autoryzacyjne w ramach tzw. Business Unit Finance

Na początku tego tygodnia trójmiejska spółka Blue Media ogłosiła plan rebrandingu. Wkrótce wszystkie spółki grupy będą działać pod nazwą i nowym logo Autopay. O tym jak rozumieć ten logotyp oraz nową wizualizację tzw. marki parasolowej przeczytacie w tekście Zmiany w Blue Media. Wszystkie spółki grupy będą działać pod wspólną marką Autopay.

Przeczytajcie także: Blue Media zmienia nazwę na Autopay

Rebrandingowi towarzyszy wprowadzenie nowej strategii spółki, opartej o kilka tzw. business unitów. Wczoraj, w ramach cyklu Tydzień z Autopay, przygotowanego wspólnie z Blue Media, opisaliśmy Business Unit Mobility. Możecie przeczytać o tym w tekście Płatności automatyczne dla kierowców to jeden z pięciu najważniejszych elementów biznesu nowego Autopay. Dziś natomiast więcej na temat Business Unit Finance.

Autopay zamierza w dalszym ciągu rozwijać usługi finansowe, które mają stanowić jeden z najważniejszych elementów działalności spółki. – W ciągu najbliższych lat skupimy się na wzmocnieniu pozycji lidera na rynku usług finansowych w dotychczas udostępnianych rozwiązaniach, a także będziemy dążyć do wypracowania pozycji naturalnego pierwszego wyboru dla podmiotów, które chcą digitalizować swoje procesy płatnicze i oczekują innowacyjnych i bezpiecznych usług. Jednocześnie będziemy dostarczali naszym partnerom dodatkową wartość w postaci rozszerzonej wiedzy o kliencie, który korzysta z narzędzi Autopay w różnych obszarach jego cyfrowego funkcjonowania – powiedziała Joanna Błażejowska, szefowa Business Unit Finance w Autopay.

Przeczytajcie także: Zapraszamy na premierę Mapy polskiego fintechu 2023

W skład pakietu usług finansowych, oferowanych przez nowe Autopay, będą wchodzić takie rozwiązania jak narzędzia usprawniające procesy sprzedaży kredytów w bankach (np. szybka weryfikacja online na bazie przelewu weryfikacyjnego), usługi dodane do produktów w oparciu o system przelewów BlueCash (np. szybkie wypłaty pożyczek), rozwiązania wspierające procesy posprzedażowe oraz komunikację z klientami w oparciu o powiadomienia sms czy komunikaty autoryzacyjne.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies