Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Chcecie wygrać Nexusa? Proszę bardzo. Bez losowania. Wystarczy często płacić Android Pay

Konkurs wystartował dzisiaj i przeznaczony jest dla klientów Aliora korzystających z płatności mobilnych od Google'a

Zasady zabawy pod nazwą "Zbliżaj. Wygrywaj" są dość proste. Aby wygrać smartfona, wystarczy jak najczęściej płacić za pomocą aplikacji mobilnej Android Pay z podpiętą do niej jakąkolwiek kartą wydaną przez Aliora lub należący do niego kantor walutowy. Oprócz smartfona Google Nexus 6P do wygrania są nagrody pocieszenia w postaci kart podarunkowych do marketu Google Play o wartości 50 zł.

Przeczytajcie także: HCE wreszcie startuje w ING. Ponoć już w marcu

Konkurs podzielono na dwa etapy. Pierwszy rozpoczął się dzisiaj i potrwa do końca lutego. Drugi etap rozpocznie się 1 marca i potrwa do końca przyszłego miesiąca. W każdym z tych etapów do wygrania będzie 5 smartfonów oraz 50 kart podarunkowych. Wygrywają osoby, które w danym etapie wykonają najwięcej transakcji przy pomocy Android Pay. Liczy się tylko liczba płatności a nie ich wartość. Są jednak pewne warunki.

Otóż aby płatność była brana pod uwagę w konkursie, jej wartość musi wynosić każdorazowo min. 2 zł. Przy tym część transakcji w ogóle nie będzie klasyfikowana niezależnie od ich wartości - chodzi na przykład o operacje dokonywane w kasynach czy płatności za bilety komunikacji miejskiej. Szczegóły konkursu poznacie w regulaminie, który możecie znaleźć tutaj.

Przeczytajcie także: Korzystaj z Android Pay i płać za Ubera połowę ceny

Android Pay to aplikacja płatnicza oferowana przez Google'a oparta o technologię tokenizacji Mastercarda i Visy. W Polsce korzystać z niej mogą klienci trzech banków, oprócz Aliora także T-Mobile Usług Bankowych oraz BZ WBK. W najbliższym czasie Android Pay ma znaleźć się także w ofercie mBanku, ale terminy wdrożeń produkcyjnych nie są jeszcze znane.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies