Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Awaria systemu transakcyjnego Banku Śląskiego

Nie działa także nowa aplikacja mobilna. W starej nie wykonacie przelewów

Informację o tym, że ING Bank ma problemy, przekazał jeden z czytelników na adres alert@cashless.pl. Sprawdziłem i rzeczywiście, aktualnie nie można zalogować się do Mojego ING - system generuje komunikat o nieprawidłowym loginie. Z kolei próba logowania się do aplikacji Moje ING mobile kończy się komunikatem, iż nie udało się pobrać danych.

Przeczytajcie także: Prawie miliard zł miesięcznie przelewacie ekspresowo

Co ciekawe udało mi się zalogować do starego systemu transakcyjnego oraz starej aplikacji mobilnej. Niestety, ich funkcjonalność w tym momencie ma być ograniczona. Bank informuje o trwających pracach konserwacyjnych, co oznacza, że nie można na przykład przy ich pomocy wykonać przelewu zewnętrznego. Można za to sprawdzić np. saldo na poszczególnych rachunkach.

Przeczytajcie także: Rośnie liczba bankowych franczyz

Nie wiem na razie kiedy można spodziewać się przywrócenia normalnego działania systemów oraz czy autoryzacja kart odbywa się bez przeszkód. Generowanie kodów Blik w aplikacjach nie jest możliwa. Na infolinii bank informuje, że stara się usunąć awarię.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies