Raiffeisen Polbank chce osłodzić klientom gorycz zmian w cenniku. Wprowadza nowy program lojalnościowy

Raiffeisen Polbank chce osłodzić klientom gorycz zmian w cenniku. Wprowadza nowy program lojalnościowy

Dodano: poniedziałek, 20 marca 2017 15:48

Program startuje już w kwietniu, ale bank na razie mówi na jego temat niewiele

W miniony piątek Raiffeisen Polbank ogłosił sporo zmian w cennikach dla klientów indywidualnych i firmowych. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tekście, który znajdziecie tutaj. Przypomnę tylko, że wiele z tych zmian jest niekorzystnych dla klientów. Być może bankowi uda się ich udobruchać nowym programem lojalnościowym, którego rychły debiut został dziś potwierdzony.

Przeczytajcie także: Firma PayU udostępniła Masterpassa

O tym, że Raiffeisen Polbank pracuje nad takim projektem, wiadomo od kilku tygodni. Pisałem o tym tutaj. Z cytowanej dziś w komunikacie prasowym wypowiedzi Tomasza Dymowskiego, dyrektora departamentu zarządzania ofertą produktową i relacjami z klientami w tej instytucji, można się dowiedzieć, że program określany będzie nazwą #korzystaj a ma być kierowany do użytkowników bankowości internetowej i mobilnej.

– Klienci na co dzień używający naszej bankowości internetowej lub mobilnej będą mogli uczestniczyć w programie lojalnościowym, w którym nagradzana będzie w bardzo atrakcyjny sposób ich aktywność w korzystaniu z usług banku. Liczymy na duże zainteresowanie programem #korzystaj, bo w zupełnie nowy sposób definiuje on rolę banku w relacji z klientem, sprawiając że życie każdego z nas może stać się wygodniejsze – mówi Tomasz Dymowski. Biuro prasowe banku podało, że program wystartuje w kwietniu.

Przeczytajcie także: Visa szykuje się na pożegnanie z plastikiem

Z nieoficjalnych informacji publikowanych swego czasu przez Rzeczpospolitą wynika, że w ramach programu klienci będą zbierać punkty w zamian za korzystanie z wybranych produktów banku, a więc np. kredytów gotówkowych czy kart. Punkty będą wymienialne na nagrody. Wśród nich znajdą się m.in. atrakcyjne cenowo inne produkty banku (np. wysoko oprocentowane lokaty) oraz oferty przygotowane z partnerami banku, np. vouchery do kina.

Natomiast jedna z czytelniczek Cashless zasugerowała, że start nowego programu lojalnościowego Raiffeisen Polbanku zapowiada strona internetowa najnajlepiej.pl. Użyta tu czcionka oraz grafika rzeczywiście przypomina tę, którą można znaleźć w serwisie internetowym austriackiego banku. Niewykluczone więc, że czytelniczka ma rację. Z informacji zawartych na stronie najnajlepiej.pl wynika, że bank będzie premiował kupowanie przez internet. Klienci mogą liczyć na korzystne oferty z kategorii m.in. zdrowia, kultury i rozrywki.

Jeśli chcielibyście założyć rachunek w Raiffeisen Polbanku kliknijcie tutaj

Kategoria: E-Commerce

Newsletter