Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
BNP Paribas wprowadził chatbota, który pomoże w rekrutacji pracowników

Wcześniej rozwiązanie opracowane przez spółkę Emplocity zaimplementowały m.in. mBank i Santander

BNP Paribas poinformował o wdrożeniu chatbota rekrutacyjnego o nazwie Emplobot oferowanego przez spółkę Emplocity. – Emplobot upraszcza i przyspiesza pierwszy etap rekrutacji i mam nadzieję, że zapewni pozytywne doświadczenia naszym kandydatom – powiedziała Mariola Kalisz, dyrektor pionu zarządzania rozwojem w BNP Paribas. Emplobot będzie też pomagać w rekrutacji pracowników do BNP Paribas Securities Services Poland, czyli spółki z grupy banku specjalizującej się w obsłudze operacji na papierach wartościowych.

Przeczytajcie także: Bankowcy o przyszłości automatyzacji w bankach

Jak działa Emplobot? Na podstawie rozmów z kandydatami na Messengerze tworzy ich wirtualne CV, a następnie dopasowuje je do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę. Tak zaprojektowany mechanizm sprawia, że rekruter widzi w pierwszej kolejności osoby najlepiej dopasowane do stanowiska, następnie może zaprosić je do bezpośredniego kontaktu i dalszego etapu rozmów. Dopiero wtedy dane personalne kandydatów, którzy zgodzili się na udział w dalszym procesie, zostają ujawnione – co zapewnia zgodność z przepisami RODO.

Przeczytajcie także: mBank zatrudnił chatbota rekrutacyjnego

BNP Paribas nie jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który zastosował rozwiązanie warszawskiej spółki Emplocity. Wcześniej chatbota rekrutacyjnego tej firmy wdrożyły m.in. Santander i mBank. Natomiast chatboty jako takie zostały już zastosowane także m.in. przez Credit Agricole i Citi Handlowy. W sondażu przeprowadzonym przez Kantar TNS na zlecenie Związku Banków Polskich połowa bankowców wskazała, że w perspektywie najbliższych 20 lat doradcy w oddziałach stacjonarnych, wirtualnych i na infolinii całkowicie zostaną zastąpieni przez boty softwarowe. Więcej na ten temat tutaj.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies