Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Poczta Polska z paczkami dla początkujących w e-biznesie

Im więcej wyślecie paczek, tym mniej zapłacicie za każdą z nich

Artykuł sponsorowany

Poczta Polska odświeża swoją ofertę i udostępnia klientom przedpłacone Pakiety Paczki Korzyści pod nową nazwą: Pakiet PACZKA. Im więcej pakietów kupi klient, tym mniej zapłaci za nadanie poszczególnych przesyłek.

Oferta kierowana jest głównie do przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają działalność z sektorze e-commerce i poszukują niedrogiej oferty wysyłki swoich produktów, którą mogą łatwo dopasować do własnych potrzeb.

Przeczytaj także: V.me rusza w Raiffeisen Polbanku

Poczta zaoferowała cztery pakiety: Standard, Pobranie, Odbiór w Punkcie oraz Pobranie + Odbiór w Punkcie. Nazwy wiążą się z rodzajem oferowanej usługi. Wszystkie paczki są objęte gwarancją dostarczenia w terminie D+2, co w praktyce oznacza, że przesyłka dotrze do adresata nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych.

W jednym pakiecie znajduje się 10 przesyłek o masie do 5 kg lub 10 przesyłek o masie do 30 kg. Klient może zakupić dowolną liczbę pakietów, a im więcej kupi – tym większą otrzyma zniżkę. Np. za pięć pakietów po dziesięć paczek trzeba zapłacić 109,90 zł za każdy pakiet, ale gdy kupuje się ich dziesięć lub więcej cena spada do 99,90 zł za jeden pakiet.

– Zależało nam, żeby ulepszyć popularną wśród naszych klientów usługę. Poczta Polska wspiera krajowy biznes e-commerce, udostępniając takie usługi, które pomogą rozwijać własną firmę. I to właśnie daje Pakiet PACZKA. Korzyść z niego jest taka, że kupując przesyłki w pakiecie, oszczędza się na kosztach każdego nadania – mówi Sławomir Żurawski, odpowiedzialny w Poczcie Polskiej za rozwój segmentu paczkowo-kurierskiego oraz e-commerce.

Przeczytaj także: Pocztowy chce się załapać na mobilną rewolucję

Za pakiety można zapłacić on line oraz tradycyjnym przelewem. Raz kupiony pakiet ważny jest przez 30 dni kalendarzowych z możliwością przedłużenia ważności, jeśli kupicie kolejny.

Właściciel sklepu internetowego, który zdecyduje się zakupić pakiety, będzie mógł nadać paczkę poprzez internetowy serwis „elektroniczny nadawca”. W ten sposób można też załatwić wszystkie pozostałe formalności. Potem wystarczy dostarczyć paczkę do wybranej wcześniej placówki pocztowej.

Pakiet PACZKA można zamówić wypełniając formularz dostępny na stronie www.paczkakorzysci.pl, lub telefonicznie poprzez Infolinię pod nr tel. 801 333 444.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies