Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wraca promocja Masterpassa w aplikacji mPay. Kolejne 80 tys. biletów po 1 zł

Aby załapać się na promocyjne ceny biletów, wystarczy zapłacić za nie przy pomocy Masterpassa w aplikacji mPay

W ramach najnowszej wspólnej akcji mPay i Mastercarda do klientów trafi 80 tys. biletów komunikacji miejskiej. Z promocji skorzystać mogą mieszkańcy miast, w których za podróż autobusem, tramwajem czy metrem można zapłacić przy pomocy aplikacji mPay. Wystarczy wykorzystać do tego cyfrowy portfel Masterpass. Dzięki temu każdy bilet jednorazowy lub czasowy o wartości od 1,10 zł do 5 zł kosztować będzie tylko jeden złoty.

Przeczytajcie także: Ankieta Google'a na temat płatności Android Pay

Obecna promocja Masterpassa w aplikacji mPay to już jej trzecia odsłona. Pierwsza została ogłoszona w czerwcu i cieszyła się takim powodzeniem, że pula środków przewidziana na całe półrocze została wyczerpana w kilka tygodni. Promocja została powtórzona jesienią i pozwoliła operatorowi mPay zanotować znaczne wzrosty transakcyjności. Z raportu Cashless na temat sprzedaży mobilnych biletów w 10 największych miastach Polski wynika, że w III kw. mPay sprzedał mniej więcej trzy razy więcej biletów niż kwartał wcześniej, choć do lidera rynku, czyli SkyCash, wciąż mu daleko.

Przeczytajcie także: 9. bank z Polski w Android Pay

Wspólna akcja mPay i Mastercard dostarcza interesujących danych na temat tego, w jaki sposób pasażerowie komunikacji miejskiej korzystają z mobilnych biletów. Podczas jej jesiennej odsłony aż 43 proc. wszystkich transakcji zostało zrealizowanych w Warszawie, a najczęściej kupowanym biletem okazał się jednorazowy przesiadkowy 75-minutowy. We wszystkich miastach pasażerowie najchętniej korzystali z aplikacji w porannych i popołudniowych godzinach szczytu, dokonując transakcji przede wszystkim między 7:00 a 8:00 (16 proc.) oraz między 15:00 a 17:00 (27 proc). Średnio 5 proc. zakupów przypadało na godziny między 22:00 a 5:00, kiedy dostęp do klasycznych punktów sprzedaży biletów bywa mocno utrudniony.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies