Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny

Wraca promocja Masterpassa w aplikacji mPay. Kolejne 80 tys. biletów po 1 zł

Aby załapać się na promocyjne ceny biletów, wystarczy zapłacić za nie przy pomocy Masterpassa w aplikacji mPay

W ramach najnowszej wspólnej akcji mPay i Mastercarda do klientów trafi 80 tys. biletów komunikacji miejskiej. Z promocji skorzystać mogą mieszkańcy miast, w których za podróż autobusem, tramwajem czy metrem można zapłacić przy pomocy aplikacji mPay. Wystarczy wykorzystać do tego cyfrowy portfel Masterpass. Dzięki temu każdy bilet jednorazowy lub czasowy o wartości od 1,10 zł do 5 zł kosztować będzie tylko jeden złoty.

Przeczytajcie także: Ankieta Google'a na temat płatności Android Pay

Obecna promocja Masterpassa w aplikacji mPay to już jej trzecia odsłona. Pierwsza została ogłoszona w czerwcu i cieszyła się takim powodzeniem, że pula środków przewidziana na całe półrocze została wyczerpana w kilka tygodni. Promocja została powtórzona jesienią i pozwoliła operatorowi mPay zanotować znaczne wzrosty transakcyjności. Z raportu Cashless na temat sprzedaży mobilnych biletów w 10 największych miastach Polski wynika, że w III kw. mPay sprzedał mniej więcej trzy razy więcej biletów niż kwartał wcześniej, choć do lidera rynku, czyli SkyCash, wciąż mu daleko.

Przeczytajcie także: 9. bank z Polski w Android Pay

Wspólna akcja mPay i Mastercard dostarcza interesujących danych na temat tego, w jaki sposób pasażerowie komunikacji miejskiej korzystają z mobilnych biletów. Podczas jej jesiennej odsłony aż 43 proc. wszystkich transakcji zostało zrealizowanych w Warszawie, a najczęściej kupowanym biletem okazał się jednorazowy przesiadkowy 75-minutowy. We wszystkich miastach pasażerowie najchętniej korzystali z aplikacji w porannych i popołudniowych godzinach szczytu, dokonując transakcji przede wszystkim między 7:00 a 8:00 (16 proc.) oraz między 15:00 a 17:00 (27 proc). Średnio 5 proc. zakupów przypadało na godziny między 22:00 a 5:00, kiedy dostęp do klasycznych punktów sprzedaży biletów bywa mocno utrudniony.

Zostaw komentarz

Jacek Uryniuk

Redaktor naczelny
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 2549 artykułów

Inne artykuły tego autora:

"Uważaj na kryptowaluty" kontra "Uważaj na waluty". Jest reakcja na kampanię KNF i NBP w sprawie cyfrowych pieniędzy

W internecie pojawiła się strona uwazajnawaluty.pl, która przedstawia wady pieniędzy emitowanych przez banki centralne

Play rozwiązał worek z aplikacjami ubezpieczeniowymi. W styczniu swoją zaprezentuje TU Europa. Nad kolejną pracuje Bacca

W kilka godzin po prezentacji apki Play Ubezpieczenia na prezentację swojej aplikacji zaprosiła TU Europa

Play uruchamia mobilny market ubezpieczeniowy. Ma być szybko, łatwo i tanio dzięki automatyzacji

Aplikacja Play Ubezpieczenia na urządzenia z Androidem ma znaleźć się w markecie Google Play dzisiaj. W App Store pojawi się jeszcze przed Nowym Rokiem

Blik nie odpuszcza terminali. Wkrótce jego kodami będzie można płacić w urządzenia Polskich ePłatności

Spółka potwierdza, że planuje udostępnić Blika na swoich terminalach na przełomie I i II kwartału przyszłego roku

Informacje o emocjach. To kolejne dane, które dla firm mogą być równie cenne, jak to gdzie byliście, albo co kupiliście

Zdaniem doktor Aleksandry Przegalińskiej z Massachusetts Institute of Technology informacje o tym jak klient się czuł podczas zakupu, mogą wkrótce decydować o tym, jaką ofertę dostanie od banku czy sklepu

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapisz się do newslettera

Najczęściej czytane

Cashless na Youtube

Q5mv9oSMmys
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.