Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny

Mastercard chwali się sukcesem opasek zbliżeniowych na Openerze. Wydano ich prawie 20 tys.

Jeśli zarejestrujecie swoją opaskę, będziecie nią mogli nadal płacić wszędzie tam, gdzie obsługiwane są karty zbliżeniowe

Mastercard podsumował właśnie tegoroczną akcję promującą płatności bezgotówkowe na Openerze. Kolejny raz podczas festiwalu nie można było płacić banknotami i monetami. Chodziło o to, by przyspieszyć zakupy, a w ten sposób skrócić kolejki do festiwalowych atrakcji i pozwolić uczestnikom festiwalu, by skupili się na muzyce. 

Przeczytajcie także: Rewolucja w ofercie BZ WBK

W tym roku można było dokonywać płatności zbliżeniowo kartami, telefonami i opaskami płatniczymi z przedpłaconą kartą Mastercard. Te ostatnie cieszyły się dużym zainteresowaniem. Wydano ich ponad 19 tysięcy. Z czego ponad 7 tysięcy zostało już zarejestrowanych. To umożliwia dalsze korzystanie z nich we wszystkich punktach handlowych w Polsce i na świecie, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe. Rejestracja jest bezpłatna i wciąż można jej dokonać tutaj.

Transakcje bezgotówkowe wykonywane opaską są bezpłatne. Niewielka opłata w wysokości 3 zł pojawia się przy wypłacie gotówki ze zbliżeniowych bankomatów. Prowizja od transakcji zagranicznych wynosi 1 proc. Co ciekawe opaska może też służyć do płatności w internecie bowiem po rejestracji użytkownik otrzymuje dostęp do jej pełnego numeru oraz kodu CVV. Opaskę można zasilić przelewem, kartą bankową oraz portfelem Masterpass.

Przeczytajcie także: Blockchain na warszawskiej giełdzie?

Mastercard poinformował także, że większość opasek wydano Polakom, ale wśród ich użytkowników było też sporo obcokrajowców, np. 8 proc. z nich to mieszkańcy Wielkiej Brytanii. Organizacja podała ponadto, że około 66 proc. transakcji na festiwalu w tym roku stanowiły płatności zbliżeniowe, a 64 proc. wszystkich płatności na Openerze odbyło się za pośrednictwem kart Mastercard.

 

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Piotr Dziubak

Sekretarz redakcji
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 673 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Ciekawe trendy w aplikacjach. Najpierw Jakdojade wprowadziło bilety, teraz SkyCash umożliwia planowanie podróży

Planer w SkyCash został zintegrowany z rozkładami największych przewoźników kolejowych, ale także z BlaBlaCar 

KNF i NBP mocno przeciwko kryptowalutom. Uruchamiają kampanię edukacyjną o inwestowaniu w cyfrowe pieniądze

Bank centralny i nadzór finansowy przestrzegają przed ryzykiem związanym z inwestowaniem w bitcoina i inne wirtualne pieniądze

Olimpijska promocja Visy. Do wygrania sześć podwójnych zaproszeń na igrzyska w Pjongczangu

Organizator konkursu gwarantuje luksusowy nocleg, bilety na wydarzenia sportowe oraz karty przedpłacone

Już jutro rusza konferencja Central European Digital Payments. Cashless zaprasza

Przez dwa najbliższe dni polscy i zagraniczni eksperci dyskutować będą o perspektywach rynku płatności i wpływie wywieranym na niego przez cyfryzację

PKO odblokowuje logowanie za pomocą FaceID. Aktualizacja aplikacji do pobrania w App Store

Bank był w grupie tych instytucji, które uniemożliwiały użycie funkcji rozpoznawania twarzy w bankowości mobilnej

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapisz się do newslettera

Najczęściej czytane

Cashless na Youtube

Q5mv9oSMmys
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.