Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Blik doczekał się kampanii z prawdziwego zdarzenia. I wreszcie przyznał, że nie walczy o POS-y

Kampania reklamowa rozpoczęła się dzisiaj. Spoty będą emitowane m.in. w ogólnopolskich telewizjach oraz w internecie

Z Blikiem jest taki problem, że choć parę milionów klientów ma już do niego dostęp, bo po kolejnej aktualizacji aplikacji mobilnej banku pojawił się w smartfonie, to niewiele osób o nim wie i z niego korzysta. Brakowało akcji informacyjnej i edukacyjnej. Nie przygotowała jej ani spółka Polski Standard Płatności, która Blikiem zarządza, ani banki, które go oferują. Teraz to się zmienia.

Przeczytajcie także: Pekao wprowadza Masterpassa

Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa systemu, chyba pierwsza z prawdziwego zdarzenia. Spoty już możecie zobaczyć w stacjach telewizyjnych i w internecie. Jak mówił mi swego czasu prezes PSP Grzegorz Długosz, kampania startuje dopiero teraz, bo dopiero teraz odpowiednia liczba osób ma dostęp do systemu Blik a sieć akceptacji osiągnęła tzw. masę krytyczną. Jest więc szansa, że pieniądze zainwestowane w kampanię nie okażą się wyrzuconymi w błoto.

Przeczytajcie także: Część klientów ma problemy z HCE w Millennium

Przy okazji tej kampanii spółka PSP pokazuje, jakie funkcje Blika są dla niej najważniejsze. W reklamach promowane są bowiem wypłaty gotówki z bankomatów, płatności internetowe oraz przelewy P2P. Zabrakło informacji, że Blikiem można też płacić w POS-ach w sklepach stacjonarnych. Wydaje mi się, że to pierwsza taka sytuacja, gdy administrator systemu zdaje się przyznawać, iż w tradycyjnych terminalach nie ma szans konkurować z kartami bezstykowymi czy zbliżeniowymi płatnościami mobilnymi.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies