Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny
Mastercard dorzuca się do kampanii Warto Bezgotówkowo: dodatkowe punkty w Priceless Specials i bilety miejskie za pół ceny

Mastercard dorzuca się do kampanii Warto Bezgotówkowo: dodatkowe punkty w Priceless Specials i bilety miejskie za pół ceny

Kulminacja kampanii przewidziana jest na 19 października, gdy obchodzony będzie Dzień Płatności Bezgotówkowych

W połowie września podczas inauguracji kampanii Warto Bezgotówkowo organizatorzy obiecali, że partnerzy akcji przygotują wiele atrakcji dla osób korzystających z elektronicznych instrumentów płatniczych. Zapowiedziano loterie, promocje i konkursy. Kolejne organizacje i firmy ujawniają właśnie swoje plany związane z udziałem w kampanii oraz obchodami Dnia Płatności Bezgotówkowych. Dzisiaj dołączył do nich Mastercard.

Przeczytajcie także: Nowa karta wielowalutowa od mBanku i Visy

W pierwszej kolejności zyskają użytkownicy programu lojalnościowego Priceless Specials. Jeśli ktoś w sklepie, w punkcie usługowo-handlowym, czy w internecie zapłaci kartą z logo Mastercarda zarejestrowaną w programie, za każde wydane 5 zł otrzyma dodatkowo 1 pkt. Punkty są wymienne na nagrody z katalogu. Z kolei w Dniu Płatności Bezgotówkowych, który przypada na 19 października, użytkownicy aplikacji mobilnej SkyCash za dowolny jednorazowy bilet komunikacji miejskiej o wartości do 7 zł zapłacą połowę ceny, jeśli przy zakupie użyją karty Mastercard zarejestrowanej w aplikacji. Promocja obejmie wszystkie 64 miasta, w których działa SkyCash, i będzie dostępna do wyczerpania przewidzianej puli biletów.

Przeczytajcie także:  Kolejne rekordy systemu Express Elixir

Jest to kolejna tego typu zniżka. Nie tak dawno w tym tekście mogliście przeczytać o trwającej od początku października promocji w mPay, w której pasażerowie mogą kupić bilet za jeden złoty, jeśli płatności dokonają za pośrednictwem cyfrowego portfela Masterpass.
Natomiast kampania społeczna Warto Bezgotówkowo, której kulminacja przypada na dni 16-20 października, to inicjatywa podjęta przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności. Ma zachęcać konsumentów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Cashless jest partnerem medialnym akcji.

Zostaw komentarz

Piotr Dziubak

Sekretarz redakcji
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 746 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Apple Pay dla klientów Revoluta? Tak, ale najpierw Google Pay

Wygląda na to, że brytyjski fintech przegra z bankami w wyścigu o to, kto pierwszy zaoferuje Polakom Apple Pay

Pytacie, gdzie jest Wasza przesyłka, a Alexa odpowiada. Nowa usługa firmy kurierskiej

XPO Logistics jako jeden pierwszych na świecie oferuje klientom możliwość śledzenia dostaw za pomocą inteligentnych głośników

Loteria Visy: do wygrania wyjazdy na pierwszy mecz Polaków podczas Mistrzostw Świata 2018

Aby wygrać jeden z 42 pakietów wyjazdowych, należy zarejestrować dowolną transakcję dokonaną kartą Visy o wartości powyżej 5 zł

Polska Bezgotówkowa: do przedsiębiorców trafiło już ponad 15 tys. darmowych terminali

Najwięcej urządzeń otrzymali właściciele firm z województw: śląskiego, mazowieckiego, małopolskiego i dolnośląskiego

Uber znowu przegrywa przed europejskim sądem. Czy to już koniec usługi jaką znacie?

Tym razem orzekał Trybunał Sprawiedliwości UE w Luksemburgu – sędziowie stwierdzili, że amerykańska firma świadczy usługi transportowe a nie z zakresu społeczeństwa informacyjnego

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapiszcie się do newslettera

Najczęściej czytane

Cashless na Youtube

k_A1sJ-jf1U
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.