Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny

Mastercard dorzuca się do kampanii Warto Bezgotówkowo: dodatkowe punkty w Priceless Specials i bilety miejskie za pół ceny

Kulminacja kampanii przewidziana jest na 19 października, gdy obchodzony będzie Dzień Płatności Bezgotówkowych

W połowie września podczas inauguracji kampanii Warto Bezgotówkowo organizatorzy obiecali, że partnerzy akcji przygotują wiele atrakcji dla osób korzystających z elektronicznych instrumentów płatniczych. Zapowiedziano loterie, promocje i konkursy. Kolejne organizacje i firmy ujawniają właśnie swoje plany związane z udziałem w kampanii oraz obchodami Dnia Płatności Bezgotówkowych. Dzisiaj dołączył do nich Mastercard.

Przeczytajcie także: Nowa karta wielowalutowa od mBanku i Visy

W pierwszej kolejności zyskają użytkownicy programu lojalnościowego Priceless Specials. Jeśli ktoś w sklepie, w punkcie usługowo-handlowym, czy w internecie zapłaci kartą z logo Mastercarda zarejestrowaną w programie, za każde wydane 5 zł otrzyma dodatkowo 1 pkt. Punkty są wymienne na nagrody z katalogu. Z kolei w Dniu Płatności Bezgotówkowych, który przypada na 19 października, użytkownicy aplikacji mobilnej SkyCash za dowolny jednorazowy bilet komunikacji miejskiej o wartości do 7 zł zapłacą połowę ceny, jeśli przy zakupie użyją karty Mastercard zarejestrowanej w aplikacji. Promocja obejmie wszystkie 64 miasta, w których działa SkyCash, i będzie dostępna do wyczerpania przewidzianej puli biletów.

Przeczytajcie także:  Kolejne rekordy systemu Express Elixir

Jest to kolejna tego typu zniżka. Nie tak dawno w tym tekście mogliście przeczytać o trwającej od początku października promocji w mPay, w której pasażerowie mogą kupić bilet za jeden złoty, jeśli płatności dokonają za pośrednictwem cyfrowego portfela Masterpass.
Natomiast kampania społeczna Warto Bezgotówkowo, której kulminacja przypada na dni 16-20 października, to inicjatywa podjęta przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności. Ma zachęcać konsumentów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Cashless jest partnerem medialnym akcji.

Zostaw komentarz

Piotr Dziubak

Sekretarz redakcji
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 629 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Kaspersky pokaże kod źródłowy antywirusa, by bronić się przed zarzutami amerykańskiej administracji

Firma walczy o wiarygodność, po tym, jak w USA zabroniono używania jej oprogramowania na komputerach rządowych agencji

Najpierw wyznaczcie cele inwestycyjne, potem dobierzcie właściwe fundusze oraz strategię

Oferowane przez platformę inwestycyjną narzędzie może być szczególnie użytecznie dla osób, które same nie potrafią oszczędzać

TAPnij KASĘ! Rusza wielka promocja Android Pay i Aliora. Pula nagród to pół miliona złotych

Klienci banku, którzy w trakcie konkursu najaktywniej będą korzystać z aplikacji od Google’a, otrzymają nawet po tysiąc złotych

Telekom Banking – tak nazywa się wspólne przedsięwzięcie Aliora i Telekom Romania, które dziś rusza w Rumunii

Rumuński biznes Aliora powstał na wzór T-Mobile Usług Bankowych, który z średnim powodzeniem funkcjonuje w Polsce od maja 2014 r.

Już ubezpieczycie telefon w aplikacji Revoluta. Fintech udostępnił usługę w Polsce

Oferta wygląda na jedną z korzystniejszych na polskim rynku. Polisa pokryje koszty naprawy uszkodzonego lub zniszczonego smartfona

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapisz się do newslettera

Najczęściej czytane

Do aplikacji BZ WBK zalogujecie się odciskiem palca także na Androidzie

Bank właśnie udostępnił klientom aktualizację apki. Przed premierą…

Trzeci bank z Polski wdraża wideoweryfikację. Od jutra dzięki niej założycie konto w BZ WBK

Wcześniej rozwiązanie umożliwiające potwierdzanie tożsamości podczas połączenia wideo…

Dobra wiadomość dla banków z Polski: jest pozytywna opinia KNF na temat wideoweryfikacji

KNF uczula jednak instytucje finansowe, że biometria twarzy…

Cashless na Youtube

Q5mv9oSMmys
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.