Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Getin Bank przeniesie 65 proc. swoich oddziałów. Będzie uruchamiać placówki w nowym formacie

Bank poinformował właśnie o otwarciu czterech zupełnie nowych oddziałów w Gdyni, Wrocławiu, Bydgoszczy i Pabianicach

Niektórzy czytelnicy Cashless zapewne pamiętają romans Getinu z automatyzacją. Oddziały nazwane Getin Point pozbawione pracowników i wyposażone w urządzenia automatyczne, biometrię finger vein itd., stanęły w kilku galeriach handlowych w kraju, m.in. w Złotych Tarasach w Warszawie.

Przeczytajcie także: Oto nowy format oddziału BGŻ BNP Paribas

Niestety, albo stety eksperyment sukcesem się nie zakończył, bo dziś Getin Pointów już nie ma. Moim zdaniem zaważył tu strategiczny błąd polegający na braku ludzkiej obsługi w tych placówkach. Wydaje mi się, że jeśli ktoś wybiera się do oddziału, to po to by porozmawiać z doradcą banku, a nie po to, żeby swoim rachunkiem zarządzać na komputerze, bo to przecież może zrobić w domu.

Zamknięcie Getin Pointów nie oznacza jednak, że bank nie zamierza zmieniać sieci swoich oddziałów. Wręcz przeciwnie, w ciągu najbliższych 2,5 roku zamierza przenieść lub przebudować 65 proc. swoich placówek, a zmiany obejmą nie tylko sieć własną, ale i franczyzową. Bank planuje tworzyć 60 nowych oddziałów w nowym formacie. Pierwsze z nich właśnie uruchomiono.

Przeczytajcie także: Ciołkowski szefem fundacji Polska Bezgotówkowa

Z dzisiejszego komunikatu Getinu wynika, że w październiku bank otworzył placówkę flagową w Gdyni, dwa oddziały w galeriach handlowych Zielone Arkady w Bydgoszczy oraz Wroclavia we Wrocławiu i placówkę uliczną typu high street w Pabianicach. Wcześniej nowy oddział banku ruszył w Galerii Północnej na warszawskim Tarchominie oraz Galerii Wileńska na Pradze Północ.

Jak pisze w komunikacie Getin, lokalizacja placówek w centrach handlowych zapewnia dłuższe godziny otwarcia i wpływa na zwiększenie ich dostępności. Dodatkowo, we wszystkich nowo powstałych oddziałach w centrach handlowych bank wprowadza automatyczną obsługę gotówkową, wyposażając oddziały w nowoczesne urządzenia z funkcją bankomatu i wpłatomatu. Oddziały nie posiadają tradycyjnej obsługi kasowej. W najbliższym czasie bank planuje uruchomienie kolejnych oddziałów w centrach handlowych m.in. w Szczecinie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku i Kielcach.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies