Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
T-Mobile Usługi Bankowe powoli żegnają stary system. Wkrótce wyłączenie

Bank coraz wyraźniej zachęca klientów do logowania na rachunki poprzez nowy serwis transakcyjny i zapowiada nowości w aplikacji

Od kilku miesięcy klienci T-Mobile Usług Bankowych, marki zarządzanej wspólnie przez Aliora i niemiecki telekom, mają do dyspozycji nowoczesny system transakcyjny przygotowany w RWD. Dzięki temu wygodnie korzysta się z niego zarówno na komputerach jak i urządzeniach mobilnych, np. tabletach. Stary serwis nie został jednak wyłączony a posiadacze rachunków bieżących w TMUB mogli na równych prawach logować się na nie poprzez stary jak i nowy system. Teraz to się zaczyna zmieniać.

Przeczytajcie także: T-Mobile Usługi Bankowe oddają opłaty za karty

Od kilku dni osoby logujące się na konto TMUB poprzez stronę główną banku są domyślnie przekierowywane do nowego systemu transakcyjnego. Otrzymały też informację, że wciąż mogą logować się do starego serwisu, ale na stronie nie ma już odpowiedniego linku. Aby dostać się do starego serwisu, należy ręcznie wpisać adres https://online.t-mobilebankowe.pl/ib/login.html Docelowo stary system zostanie oczywiście wyłączony, ale na razie nie jest znana dokładna data, kiedy do tego dojdzie.

Przeczytajcie także: Nowe konto od Aliora

Biuro prasowe T-Mobile Usług Bankowych informuje też o nowościach w aplikacji mobilnej. Od niedawna umożliwia ona składanie wniosku o kredyt gotówkowy oraz zarządzanie powiadomieniami na temat zmian na rachunku. Bank zapowiada, że w najbliższym czasie na urządzeniach z systemami Android i iOS udostępni także możliwość logowania do aplikacji za pomocą biometrii odcisku palca. Biometria na urządzeniach mobilnych ma być także wykorzystana do autoryzacji transakcji wykonywanych za pośrednictwem internetowego serwisu (tzw. mobilna autoryzacja). Bank nie podaje jednak konkretnej daty tego wdrożenia.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies