Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny

Drugi dzień awarii w Pekao. Bank obniża prowizje

AKTUALIZACJA

Bank uprzedza klientów o problemach na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych

Od wczoraj część klientów Banku Pekao ma problemy z zalogowaniem się na swój rachunek przez internet. Dają wyraz swemu niezadowoleniu między innymi na profilu banku na Facebooku. Biuro prasowe Pekao potwierdziło, że kłopoty mogą być. Uprzedza o tym na swojej stronie internetowej a także w mediach społecznościowych.

Przeczytajcie także: Kolejny bank chce działać w Polsce

Ponadto Pekao zapewnia, że dyspozycje klientów są realizowane normalnie we wszystkich oddziałach banku. Deklaruje przy tym, że w czasie awarii będzie naliczać za tak realizowane transakcje prowizje według stawek obowiązujących w bankowości elektronicznej. Natomiast klientom, którzy nie mogą odwiedzić jednej z placówek i z tego powodu narażeni będą na dodatkowe koszty np. w postaci odsetek od opóźnionych płatności za media, radzi by składali reklamacje.

Przeczytajcie także: Dynamiczne zmiany w statystykach Express Elixir

Co ciekawe niektórzy klienci zamieszczający wpisy na profilu Pekao na Facebooku skarżą się nie tylko na to, że nie mogą skorzystać z bankowości internetowej, ale także na to, że mają problemy z zalogowaniem do aplikacji mobilnej oraz wypłatami gotówki z bankomatów. Nie wiadomo, czy to przypadkowe sytuacje czy też awaria obejmuje także bankowość mobilną i bankomaty. Gdy tylko awaria zostanie usunięta, poinformuję Was o tym aktualizując ten tekst.

AKTUALIZACJA

Ok. godziny 15 w środę Bank Pekao poinformował, że awaria została usunięta i wszystkie systemy bankowości elektronicznej powinny działać normalnie.

Kategoria

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Jacek Uryniuk

Redaktor naczelny
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 2480 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Cashless zaprasza na interesujące warsztaty na temat dyrektywy PSD II. Dwie wejściówki dla czytelników

Warsztaty PSD-2-GO poprowadzą eksperci kancelarii dLK znani z artykułów zamieszczanych w serwisie Cashless

Kolejny bank z Android Pay już za momencik. Getin kończy testy

Biuro prasowe banku potwierdza, że trwają testy family and friends rozwiązania płatniczego od Google’a, ale unika deklarowania terminu udostępnienia usługi wszystkim klientom

O tym, że Mateusz Morawiecki jest jak szewc, co bez butów chodzi i co to ma wspólnego z obrotem bezgotówkowym

Wydarzenie z udziałem wicepremiera, do jakiego doszło podczas zakończonego właśnie "Kongresu 590", nie sprzyja kampanii na rzecz zmniejszenia udziału gotówki w gospodarce

Bitcoin w Sejmie. Choć na razie tylko jako temat dyskusji. Komisja finansów zajmie się kryptowalutami w przyszłym tygodniu

Temat cyfrowych walut omówią posłowie Komisji Finansów Publicznych na posiedzeniu w najbliższy czwartek

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapisz się do newslettera

Cashless na Youtube

Q5mv9oSMmys
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.