Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ponad 600 tys. transakcji w cztery dni. Sukces płatności bezgotówkowych na Openerze

Więcej niż 90 proc. transakcji w trakcie tegorocznego Openera odbyło się zbliżeniowo

To już tradycja, że ze względu na wygodę i bezpieczeństwo podczas festiwalu Opener nie można płacić gotówką. Uczestnicy tegorocznej imprezy mogli więc korzystać z kart, płatności mobilnych oraz przygotowanych specjalnie dla nich silikonowych opasek, połączonych z rachunkiem karty przedpłaconej. Opaskę można było wcześniej zamówić i zasilić przelewem, ewentualnie na miejscu gotówką podjętą z bankomatu Planet Cash. Wszystkie terminale na terenie festiwalowym obsługiwały zaś Polskie ePłatności.

Przeczytajcie także: Parlament popiera terminale w radiowozach

Wygląda na to, że zastosowana koncepcja się sprawdziła. Tak przynajmniej wynika z przedstawionych dziś przez PeP statystyk. Okazuje się, że w trakcie czterech festiwalowych dni uczestnicy Openera wykonali ponad 644 tys. płatności bezgotówkowych, z czego prawie 580 tys., a więc ponad 90 proc., stanowiły transakcje zbliżeniowe. Przypomnę, że na terenie festiwalu można było płacić bezstykowo bez PIN-u do 100 zł. Normalnie wciąż obowiązuje limit na takie transakcje w wysokości 50 zł.

Przeczytajcie także: Pierwsze kantory, w których można płacić kartami

Przy okazji pamiętajcie, że festiwalowymi opaskami możecie nadal płacić. Wystarczy tylko zarejestrować je na stronie operatora, dostępnej tutaj. Korzystanie z opaski jest prawie bezpłatne. Prowizja pojawia się jedynie w momencie chęci wypłaty gotówki z bankomatu (3 zł) oraz przy płatności za granicą (1 proc. od wartości transakcji). Niestety, poza terenem festiwalu obowiązuje normalny limit na transakcje zbliżeniowe bez PIN-u, czyli 50 zł.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies