Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Rusza nabór do kolejnej rundy programu Start Path Mastercarda

Właściciele startupów mogą zgłaszać się do projektu przez cały lipiec

Mastercard ogłosił dzisiaj, że do 2 sierpnia czeka na zgłoszenia właścicieli młodych innowacyjnych firm do kolejnej rundy programu dla startupów Star Path. Program jest przeznaczony dla firm działających w obszarze bankowości, płatności elektronicznych i handlu, a także tych, które zostały już doinwestowane w tzw. rundzie zalążkowej lub w serii A proggramu. Zainteresowane startupy z Polski mogą znaleźć dodatkowe informacje i przesłać swoje zgłoszenie tutaj.

Przeczytajcie także: Wyłoniono zwycięzców programu "Everywhere Initiative"

Natomiast podczas odbywającej się właśnie w Kopenhadze konferencji Money20/20 Mastercard przedstawił sześć firm, które biorą udział w aktualnej edycji programu. Nie ma wśród nich niestety nikogo z Polski. Wyróżnione startupy to CardUp, tworzący platformę do regulowania stałych opłat z rachunku karty i zdobywania nagród, ftcash oferujący możliwość zaciągania niezabezpieczonych kredytów przez małe firmy, a także ModoPayments pozwalające na płatności za zakupy punktami zdobytymi w programach lojalnościowych.

Wśród uczestników aktualnej rundy Start Path znajduje się także firm Movvo, która ułatwia zakupy poprzez wgląd we wzorce poruszania się po sklepie, ToneTag, która pozwala na płatności zbliżeniowe przy wykorzystaniu fal dźwiękowych oraz RecommenderX. Firma opracowuje narzędzia do analizy danych, które pozwalają przygotowywać spersonalizowane rekomendacje.

Przeczytajcie także: Visa zainwestuje w spółkę Klarna

Mastercard Start Path to globalna inicjatywa służąca wspieraniu innowacyjnych, debiutujących firm w szybkim opracowywaniu nowej generacji rozwiązań dla handlu. Program Start Path został uruchomiony w 2014 r., aby pomagać dynamicznym przedsiębiorcom rozwijać swoją działalność szybciej, niż mogliby to robić samodzielnie. Na razie jedynym startupem z Polski, który zdołał awansować do rundy zasadniczej programu jest Zencard, oferujący rozwiązanie do zarządzania programami lojalnościowymi np. dla sieci handlowych.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies