Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PayU zmienia front. Ale to nie znaczy, że jest na wojnie, tylko że upraszcza stronę wyboru metody płatności

Nowość od PayU już możecie zobaczyć podczas zakupów na stronach internetowych sklepów obsługiwanych przez spółkę. Wkrótce rozwiązanie to trafi także do ich aplikacji mobilnych

Od kilku dni płacąc za zakupy w sklepach internetowych obsługiwanych przez PayU możecie zobaczyć nowy tzw. front, czyli stronę, na której wybieracie instrument płatniczy i finalizujecie transakcję. Zmiana ma na celu uproszczenie procesu płatności i uporządkowanie metod płatniczych, których jest coraz więcej. Poniżej możecie zobaczyć, jak teraz wygląda taki nowy front.

Jak powiedziano mi w PayU firma dostrzegła, że zwiększająca się liczba dostępnych na rynku instrumentów płatniczych nie wpływa już tak mocno na zmniejszenie się zjawiska tzw. porzuconego koszyka. To sytuacje, gdy klient po wykonaniu zakupów nie finalizuje ich np. z powodu niedostępności w sklepie wygodnego sposobu zapłaty za kupione produkty. Okazało się, że o porzuceniu koszyka może też zdecydować zbyt duża liczba instrumentów płatniczych, bo wówczas klienci nie mogą w ich gąszczu odnaleźć swojej ulubionej metody płatności.

Przeczytajcie także: Polskie ePłatności kupują PayLane

I rzeczywiście różnych sposobów uregulowania rachunku za zakupy internetowe pojawiło się ostatnio bardzo dużo. Jak wiecie klienci z Polski mogą już korzystać z tradycyjnych kart, rozwiązań Masterpass i Visa Checkout, (ułatwiają płatności w e-commerce kartami), Blikiem, przelewami typu pay by link, portfelem Google Pay czy tradycyjną kartą. Ponadto wiele sklepów umożliwia rozłożenie należności na raty albo na odroczenie płatności. Przyznacie, że nietrudno się w tym pogubić.

Przeczytajcie także: ING będzie integrował płatności

PayU postanowiło więc ten problem rozwiązać a pomysłem na to ma być kategoryzacja metod płatniczych, które wcześniej ułożone były w niekończącą się niemal listę. Jak już wspomniałem wyżej nowy front formatki płatniczej PayU, przygotowany zgodnie z zasadą mobile first jest już widoczny we wszystkich sklepach internetowych obsługiwanych przez tę firmę w Europie. Wkrótce nowość ma się znaleźć także w aplikacjach mobilnych, w których płatności obsługuje PayU. Firma nie podaje jednak kiedy konkretnie to się stanie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies