Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny
ING wchodzi w paradę operatorom płatności internetowych i oferuje własną bramkę płatniczą

ING wchodzi w paradę operatorom płatności internetowych i oferuje własną bramkę płatniczą

imoje będzie pierwszą bramką płatniczą oferowaną obecnie na polskim rynku przez bank

Internetowa bramka płatnicza to rozwiązanie dla e-commerce. Dzięki niej klient może wybrać najwygodniejszą dla siebie metodę płatności za złożone zamówienie, czyli np. szybki przelew, kartę lub Blika. Z kolei sklepy oferujące płatności przez bramki nie muszą podpisywać z wszystkimi bankami po kolei umów na obsługę transakcji. Obecnie głównymi dostawcami bramek płatniczych w polskim e-commerce są takie firmy jak PayU, Przelewy24, DotPay czy TPay. Ale za chwilę to się zmieni. Bank Śląski właśnie poinformował bowiem o zamiarze uruchomienia własnego rozwiązania tego typu.

Przeczytajcie także: Piąty bank udostępnia swoim klientom Masterpass

ING na razie wystartowało z pilotażem usługi imoje i oferuje to rozwiązanie ograniczonej liczbie sklepów internetowych. – Prowadzimy rozmowy z innymi sklepami, które są zainteresowane uczestnictwem w tym prjekcie. Szerokie wdrożenie usługi, wraz ze startem płatności odroczonych Twisto, planujemy w II kwartale 2018 r. – powiedział Piotr Utrata, rzecznik prasowy Banku Śląskiego. Za pośrednictwem imoje płatności dokonywać będą mogli klienci różnych banków z polskiego rynku, nie tylko ING. Wśród dostępnych metod płatności w imoje znajdą się szybkie przelewy online typu pay by link, transakcje kartami oraz Blikiem.

Przeczytajcie także: Kartą już możecie płacić w kolekturach Lotto

Natomiast wspomniana wyżej płatność odroczona Twisto, czyli metoda "kup teraz, zapłać później" pozwala na opłacenie zakupów po 14 dniach bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. Śląski wprowadza to rozwiązanie dzięki nawiązaniu współpracy z czeskim startupem Twisto, w który zainwestował w ubiegłym roku. Więcej na temat tego systemu przeczytacie w tym miejscu. Wdrożenie bramki imoje jest więc kolejnym elementem strategii ING, polegającej na próbie wykorzystania potencjału płynącego z rosnących obrotów handlu internetowego w Polsce.

 

Kategoria

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Tomasz Jurczak

Redaktor
Aktywny od: 24.08.2017
Dodał: 210 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Opaski płatnicze Mastercarda sprawdziły się na Openerze. Teraz trafią także na Orange Warsaw Festival

W trakcie warszawskiego festiwalu będzie można wyrobić nową opaskę lub skorzystać z tej, której używaliście w ubiegłym roku w Gdyni

Polskie firmy z branży e-commerce nadal nie boją się fraudów płatniczych. A powinny

Z najnowszego raportu firm EY i Nethone wynika, że większość polskich przedsiębiorstw sprzedających w sieci ma znikomą świadomość problemu wyłudzeń płatniczych

Asseco chce się pozbyć haseł jednorazowych w SMS-ach. Wprowadza mToken

mToken to aplikacja mobilna, która pozwala na autoryzację transakcji zlecanych w bankowości elektronicznej bez konieczności korzystania z haseł wysyłanych w wiadomościach tekstowych

Inteligentne koszyki i lustra oraz chipy w ubraniach. Czy tak będą wyglądać sklepy za kilka lat?

Zobaczcie jak przyszłość handlu stacjonarnego widzą autorzy pomysłów zgromadzonych w berlińskim Visa Retail Experience Lab

Nowy akcelerator dla startupów. Mastercard będzie pomagać fintechom

Nowa inicjatywa organizacji płatniczej ma pomóc fintechom w pozyskaniu kapitału i uzyskaniu niezbędnych licencji

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapiszcie się do newslettera

Cashless na Youtube

wOKrWHZ7Jrc
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.