Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
ING wchodzi w paradę operatorom płatności internetowych i oferuje własną bramkę płatniczą

imoje będzie pierwszą bramką płatniczą oferowaną obecnie na polskim rynku przez bank

Internetowa bramka płatnicza to rozwiązanie dla e-commerce. Dzięki niej klient może wybrać najwygodniejszą dla siebie metodę płatności za złożone zamówienie, czyli np. szybki przelew, kartę lub Blika. Z kolei sklepy oferujące płatności przez bramki nie muszą podpisywać z wszystkimi bankami po kolei umów na obsługę transakcji. Obecnie głównymi dostawcami bramek płatniczych w polskim e-commerce są takie firmy jak PayU, Przelewy24, DotPay czy TPay. Ale za chwilę to się zmieni. Bank Śląski właśnie poinformował bowiem o zamiarze uruchomienia własnego rozwiązania tego typu.

Przeczytajcie także: Piąty bank udostępnia swoim klientom Masterpass

ING na razie wystartowało z pilotażem usługi imoje i oferuje to rozwiązanie ograniczonej liczbie sklepów internetowych. – Prowadzimy rozmowy z innymi sklepami, które są zainteresowane uczestnictwem w tym prjekcie. Szerokie wdrożenie usługi, wraz ze startem płatności odroczonych Twisto, planujemy w II kwartale 2018 r. – powiedział Piotr Utrata, rzecznik prasowy Banku Śląskiego. Za pośrednictwem imoje płatności dokonywać będą mogli klienci różnych banków z polskiego rynku, nie tylko ING. Wśród dostępnych metod płatności w imoje znajdą się szybkie przelewy online typu pay by link, transakcje kartami oraz Blikiem.

Przeczytajcie także: Kartą już możecie płacić w kolekturach Lotto

Natomiast wspomniana wyżej płatność odroczona Twisto, czyli metoda "kup teraz, zapłać później" pozwala na opłacenie zakupów po 14 dniach bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. Śląski wprowadza to rozwiązanie dzięki nawiązaniu współpracy z czeskim startupem Twisto, w który zainwestował w ubiegłym roku. Więcej na temat tego systemu przeczytacie w tym miejscu. Wdrożenie bramki imoje jest więc kolejnym elementem strategii ING, polegającej na próbie wykorzystania potencjału płynącego z rosnących obrotów handlu internetowego w Polsce.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies